掃呢頁CODE去手機

2016年3月20日 星期日

搭港鐵入閘罰$500 教學助理千字文呻「屈」 __,港鐵,

「你冇拍卡入閘,你犯咗港鐵附例,要罰錢!」在中學任教學助理的黃先生,昨日與女朋友往港大面試報讀碩士課程後返家,至中午近1時,經西營盤港鐵站B出口的5號入閘機「拍卡」入閘,卻被在場兩名便衣港鐵職員截停,經驗卡機確認,黃先生的八達卡並沒有扣除車資,以違反港鐵附例為由,將黃先生帶往主管室。「我真係清楚聽到『嘟」一聲,佢完全唔聽我解釋,好似錄音機咁重覆講話冇拍卡入閘。入到去,個經理又拒絕相信係入閘機有問題 ...




其他影片:>>






「你冇拍卡入閘,你犯咗港鐵附例,要罰錢!」在中學任教學助理的黃先生,昨日與女朋友往港大面試報讀碩士課程後返家,至中午近1時,經西營盤港鐵站B出口的5號入閘機「拍卡」入閘,卻被在場兩名便衣港鐵職員截停,經驗卡機確認,黃先生的八達卡並沒有扣除車資,以違反港鐵附例為由,將黃先生帶往主管室。「我真係清楚聽到『嘟」一聲,佢完全唔聽我解釋,好似錄音機咁重覆講話冇拍卡入閘。入到去,個經理又拒絕相信係入閘機有問題,要求我快快繳交$500的罰款,又質疑我有另一張八達通卡,否則會『好大件事』。」黃先生續稱,他在壓力下乖乖交下現金$500。離開時,他特意與女友返回入閘機處視察,發現該通道三個入閘機,都曾出現閘門沒有及時關上情況,「變相乘客無論有冇拍卡,都可以入到閘,即係容易跌入冇拍卡的『陷阱』。」黃先生事後在facebook寫上題為《港鐵,你們是否只懂欺壓我們小市民?》的千字文,訴說昨日的遭遇,堅稱自己是被屈,認為港鐵要正視閘機問題,並要求該職員當面向他道歉。其文章亦迅速轉載至不同fb群組,有多名西環區的網民均異口同聲地留言指,他們在西營盤及香港大學站,亦遇上閘機門長開情況,懷疑是否同一批次的入閘機出現問題,盼港鐵跟進。網民「Chan Lily」說:「香港大學站成日係咁,攪到我出唔到閘,要排隊找客戶服務,浪費我的時間,要去投訴下先得!」網民「Connie Chow」則懷疑因先前有小朋友拍卡入閘時因太矮感應不到,「所以閘口會開一段時間,下一位如照拍卡就會拍唔到但可以照過,引起誤會。」《蘋果》正就事件向港鐵查詢。【網民點睇】

Thomas Ng 新機衰過舊機。

Alick Wong 西港島線全部入閘機都係咁,佢sense唔到上一個人入左閘所以冇扣到你錢,點解成年都冇人理?

Penny Lau 堅城c出口入站(左7仔右電梯),右數左第二部成日hold機,但照會bid一聲,成日見有班後生係到修理。

Alison Yip 唔止西營盤站,將軍澳區既閘機都係咁樣。想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

黃先生今日再到場,發現閘機閘門長達20秒才關上。(徐雲庭攝) 黃先生認為今次是閘機出現問題,促港鐵就事件道歉。(徐雲庭攝) 黃先生因被指沒有付錢入閘而被罰款。(徐雲庭攝)

鍾意就快D Share啦!