掃呢頁CODE去手機

2016年3月11日 星期五

【震撼性咆哮】霆鋒真人騷發火鬧爆少女 __,霆鋒,謝霆鋒,

霆鋒於內地音樂真人騷以「魔鬼教頭」形象示人。next1/1pre霆鋒嚟睇住班少女學員練舞,起初睇到黑晒面。next1/1pre之後都係忍唔住發火鬧爆!next1/1pre霆鋒話:「為甚麼那麼亂,為甚麼?你們已經跳得很好了麼?」next1/1pre相當激氣。next1/1pre之後仲激動到想喊出嚟。next1/1pre其實霆鋒發火,可能只係想嚴師出高徒啫。next1/1pre謝霆鋒同吳奇隆近日齊齊喺 ...


霆鋒於內地音樂真人騷以「魔鬼教頭」形象示人。

next 1/1 pre

霆鋒嚟睇住班少女學員練舞,起初睇到黑晒面。

next 1/1 pre

之後都係忍唔住發火鬧爆!

next 1/1 pre

霆鋒話:「為甚麼那麼亂,為甚麼?你們已經跳得很好了麼?」

next 1/1 pre

相當激氣。

next 1/1 pre

之後仲激動到想喊出嚟。

next 1/1 pre

其實霆鋒發火,可能只係想嚴師出高徒啫。

next 1/1 pre

謝霆鋒同吳奇隆近日齊齊喺內地音樂真人騷《蜜蜂少女隊》擔任總教頭,據指霆鋒曾表示喺入面會以「魔鬼教頭」形象示人,日前就有一段疑似係霆鋒喺錄影節目時發火鬧人嘅聲帶流出,期間少女學員練舞時經常出現步伐唔齊嘅情況,身為嚴師嘅霆鋒就開始黑面,之後更爆Seed鬧爆少女學員:「你剛剛跟人家搶甚麼拍呢,一直沒有問題的,(開始發火)為甚麼要搶拍呢?為甚麼這麼亂?(嚟到呢度佢發出震撼性咆哮,真係要睇住㗎)為甚麼?我已經教的很好啦,隊長,為甚麼那麼亂?為甚麼?如果我不在的時候,你們任何一個對我們的導演,或者是每一個工作人員,有不禮貌的,我保證你們,在下一場,不用(演)了。」齋睇文字,真係好難感受到嗰股威力,聽埋聲帶,真係嚇到個心離一離。點解咁講?就係當霆鋒咆哮,現場一度出現迴、迴、迴音,霆霆仲要嬲到走音,真係巧得人驚呀!

網民熱議

在場工作人員見到霆鋒情緒咁激動亦覺得好震驚,不過霆鋒喺節目入面發火,可能係想嚴師出高徒,對拍攝過度投入同認真而致嘅。呢段聲帶,喺網上流出之後,網民即刻議論紛紛,仲有人懷疑佢係因為求婚失敗,搞到心火盛。不過個時間性到底脗唔脗合就唔知喇,但小編深信,霆鋒係絕對唔會將私人感情帶去工作度咯。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!