掃呢頁CODE去手機

2016年3月11日 星期五

蔣家旻不捨《愛.回家》 睇劇本都喊 __,蔣家旻,愛.回家,

感動到喊出嚟呀,真係。next1/1pre子妮終於結婚,觀眾由佢讀大學到結婚都睇住,真係睇住佢大。next1/1pre嗚嗚嗚,咁就接近四年喇。next1/1pre處境劇《愛.回家》即將播畢,呢套劇不知不覺拍咗足足三年,直到早前煞科,整個劇組都相當唔捨得,當中飾演「馬子妮」一角嘅藝人蔣家旻更接近日日喺Instagram上載貼文,講拍呢套劇嘅點滴。今日蔣家旻就同一班劇中演員楊卓娜、趙希洛及關婉珊相約打 ...


感動到喊出嚟呀,真係。

next 1/1 pre

子妮終於結婚,觀眾由佢讀大學到結婚都睇住,真係睇住佢大。

next 1/1 pre

嗚嗚嗚,咁就接近四年喇。

next 1/1 pre

處境劇《愛.回家》即將播畢,呢套劇不知不覺拍咗足足三年,直到早前煞科,整個劇組都相當唔捨得,當中飾演「馬子妮」一角嘅藝人蔣家旻更接近日日喺Instagram上載貼文,講拍呢套劇嘅點滴。今日蔣家旻就同一班劇中演員楊卓娜、趙希洛及關婉珊相約打邊爐,仲一邊食一邊睇《愛.回家》。期間蔣家旻上載劇照,相中佢依偎喺劇中演父親嘅徐榮肩上,並寫下感言:「終於擁有一段父女情❤女兒是爸爸的前世情人,怎捨把女兒嫁出去呢?親情 永遠最容易讓我投入及真情流露,看劇本時 哭了。播放時 又被觸動了,不經不覺 開始進入倒數。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!