掃呢頁CODE去手機

2016年3月7日 星期一

黃宗澤謝絕緋聞:阻住我識女仔! __,黃宗澤,

黃宗澤話最好唔好有緋聞,怕阻住識女仔呀!next1/1pre黃宗澤去「保釋」劇中家姐莊思敏。next1/1pre黃宗澤話劇中好有艷福,有姚子羚做佢太太,劉佩玥就做佢情人!next1/1pre黃宗澤話睇莊思敏可以有幾刁!next1/1pre藝人黃宗澤日前於中區警署門外拍攝新劇《幕後玩家》,劇情講述他到警署保釋「家姐」莊思敏,因莊思敏發現老公有外遇又捉姦在床,一怒之下爆老公樽。黃宗澤表示是新年後首日開 ...


黃宗澤話最好唔好有緋聞,怕阻住識女仔呀!

next 1/1 pre

黃宗澤去「保釋」劇中家姐莊思敏。

next 1/1 pre

黃宗澤話劇中好有艷福,有姚子羚做佢太太,劉佩玥就做佢情人!

next 1/1 pre

黃宗澤話睇莊思敏可以有幾刁!

next 1/1 pre

藝人黃宗澤日前於中區警署門外拍攝新劇《幕後玩家》,劇情講述他到警署保釋「家姐」莊思敏,因莊思敏發現老公有外遇又捉姦在床,一怒之下爆老公樽。

黃宗澤表示是新年後首日開工,而劇集剛剛才開拍,預計拍攝數月,被問與莊思敏合作有何火花?他則笑言要看對方如何演繹「刁婦」的角色。

黃宗澤又笑言在劇中艷福不淺,姚子羚飾演他的太太,而劉佩玥則飾演他的情人!至於有沒有親熱戲?他笑言:「大把啦,有床上戲但電視尺度唔會好誇張!(擔心傳緋聞?)唔怕,但最好唔好啦,阻住我識女仔!」

黃宗澤去年丁父憂,他透露因而未有去拜年,表示新年都在家中與媽媽下廚,並謂媽媽心情未有太大影響。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!