掃呢頁CODE去手機

2016年3月1日 星期二

余思敏唔得閒湊仔 鄭東漢有心有力執二攤 __,余思敏,鄭東漢,

講到執二攤,藝人就實唔likey,不過,藝人阿爸好似鄭東漢咁,就好happy喇!講緊嘅「二攤」唔係拍戲,而係湊鄭中基同余思敏一對仔女,Emma同Evan。四歲嘅Emma十足十甩繩馬騮,跑得勁快要工人姐姐追住,而鄭東漢同阿女,即係鄭中基嘅細妹慢慢推住坐BB車嘅Evan,不知幾高興。「阿爺」鄭東漢絕對唔係玩玩吓,有心有力嘅佢仲親手抬BB車上樓梯,相信佢都唔介意新抱同阿仔冇時間湊B,俾多啲機會佢同孫仔相 ...




講到執二攤,藝人就實唔likey,不過,藝人阿爸好似鄭東漢咁,就好happy喇!

講緊嘅「二攤」唔係拍戲,而係湊鄭中基同余思敏一對仔女,Emma同Evan。四歲嘅Emma十足十甩繩馬騮,跑得勁快要工人姐姐追住,而鄭東漢同阿女,即係鄭中基嘅細妹慢慢推住坐BB車嘅Evan,不知幾高興。

「阿爺」鄭東漢絕對唔係玩玩吓,有心有力嘅佢仲親手抬BB車上樓梯,相信佢都唔介意新抱同阿仔冇時間湊B,俾多啲機會佢同孫仔相處吓嘅!

鍾意就快D Share啦!