掃呢頁CODE去手機

2016年3月2日 星期三

劉嘉玲名牌冇亂買 [FACE - 458] __,劉嘉玲,嘉玲,MF,

素顏劉嘉玲同鄧霓儀齊齊去中環濕平,睇中名牌手袋及皮褸。全知言劉嘉玲名牌冇亂買貴為老闆娘又準備拍電影嘅劉嘉玲,原來都得閒去濕平,早前劉嘉玲同多年密友、名人鄧永鏘細妹鄧霓儀去咗中環,嘉玲一落車就一支箭咁標咗入置地間Gucci,首先睇手袋,然後又睇中一件黑色皮褸。嘉玲對件皮褸愛不惜手,售貨員姐姐落足嘴頭,鄧霓儀就喺旁邊畀意見,劉嘉玲考慮咗差唔多一個鐘,結果都冇買到,估唔到買件褸都諗過度過,認真知慳識儉喎 ...


素顏劉嘉玲同鄧霓儀齊齊去中環濕平,睇中名牌手袋及皮褸。

全知言

劉嘉玲名牌冇亂買

貴為老闆娘又準備拍電影嘅劉嘉玲,原來都得閒去濕平,早前劉嘉玲同多年密友、名人鄧永鏘細妹鄧霓儀去咗中環,嘉玲一落車就一支箭咁標咗入置地間 Gucci,首先睇手袋,然後又睇中一件黑色皮褸。

嘉玲對件皮褸愛不惜手,售貨員姐姐落足嘴頭,鄧霓儀就喺旁邊畀意見,劉嘉玲考慮咗差唔多一個鐘,結果都冇買到,估唔到買件褸都諗過度過,認真知慳識儉喎!不過嘉玲睇手袋期間有時要除咗黑超至睇得清楚, 51歲喇!歲月無情呀!

戴住眼鏡睇衫有啲辛苦,之後更索性除低黑超,慢慢考慮買唔買。

件皮褸好得嘉玲歡心,可惜諗過度過,差唔多一粒鐘之後都係唔買。


鍾意就快D Share啦!