掃呢頁CODE去手機

2016年4月12日 星期二

黎明甫玩到癲排舞片 3個鐘點擊逾1萬4 __,黎明,

黎明上載條排舞片短短三個鐘,已經有逾一萬四千人次觀看,天王真係魅力沒法擋!黎明(Leon)將於月尾喺中環海濱摩天輪旁邊舉行演唱會,屆時更會配合高科技4D製作,等大家有個全新體驗!近日頻頻喺Facebook更新動態嘅Leon,今日同大家分享排舞嗰陣玩到癲晒嘅情況。片段只有短短十秒,但上載後短短三個鐘,已經有逾一萬四千人次觀看,果然天王魅力沒法擋!片段一開頭影住一班Dancer隨住音樂High爆搖動身 ...


黎明上載條排舞片短短三個鐘,已經有逾一萬四千人次觀看,天王真係魅力沒法擋!

黎明(Leon)將於月尾喺中環海濱摩天輪旁邊舉行演唱會,屆時更會配合高科技4D製作,等大家有個全新體驗!近日頻頻喺Facebook更新動態嘅Leon,今日同大家分享排舞嗰陣玩到癲晒嘅情況。片段只有短短十秒,但上載後短短三個鐘,已經有逾一萬四千人次觀看,果然天王魅力沒法擋!片段一開頭影住一班Dancer隨住音樂High爆搖動身體,去到最尾Leon仲舉起V手勢入鏡,而Leon亦留言話全部人都係素顏上陣:「我們一起全是素顏登場!往後每一天續一random為你介紹!齋睇唔使讚!」

再潮變Batman

隔咗幾個鐘,黎明又上載扮Batman片段(加埋今次已經第四次),又向大家介紹呢個演唱會,佢就話:「有個澳洲嘅朋友問我,可唔可以將演唱會場地搬過去澳洲?唔得,太大舊!」此外佢仲透露,演唱會有抽獎,抽中可以同Leon坐摩天輪:「可以有抽獎,唔使問點解。因為我六點開始入場,有得食有得玩,仲有得抽獎,抽中獎我就可以同你坐摩天輪,依家一切申請已經達標,只係等摩天輪嗰邊覆我哋咋!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!