掃呢頁CODE去手機

2016年4月16日 星期六

旺中租金劈5成 苦守商戶:無膽做賊 __,

旺中租金劈5成苦守商戶:無膽做賊38,236views│2016年04月15日最近旺角中心係Faceboook貼圖,話租金劈低至五折!過往行旺中好辛苦,放工、放學時間插針都插唔入,到近年旺中人流大減,不少商戶在鋪中無所事事,傍晚五、六時都只低頭煲劇消磨時間。多間鋪頭五月將會完約,但都表示即使新約五折都不會續約,「唉,依家都唔知可以做乜,做賊又無膽,做生意又無生意做。我做咗十幾年,依度好靜呀,租約完 ...






  • 其他影片:>>






  • 旺中租金劈5成 苦守商戶:無膽做賊
  • 38,236 views│2016年04月15日
  • 最近旺角中心係Faceboook 貼圖,話租金劈低至五折!過往行旺中好辛苦,放工、放學時間插針都插唔入,到近年旺中人流大減,不少商戶在鋪中無所事事,傍晚五、六時都只低頭煲劇消磨時間。

    多間鋪頭五月將會完約,但都表示即使新約五折都不會續約,「唉,依家都唔知可以做乜,做賊又無膽,做生意又無生意做。我做咗十幾年,依度好靜呀,租約完就會走啦。」租戶們都表示貨品價格多年沒有加,追不上通脹,人流亦大減,現時沒有人工之餘,還要每月倒貼,完約後去旅行休息一下,便會重新投入打工仔行列。

    做了十多年的商戶將會打工,而做了十多年咖啡師的張先生,覺得工字無出頭,上年八月在旺中初次開鋪,售賣手機殼、手機配件,他坦言對人流很失望,「好失望呀,只不過未想放棄住。依家搵緊份夾到開鋪時間的工,幫補一下。」他認為旺中最大問題,是商場形象是賣平貨,但有些商品價錢高一點,顧客就覺得不值得買,利潤沒有提升空間。

    撰文:孫樂祈

    攝影:鄭樹清

    鍾意就快D Share啦!