掃呢頁CODE去手機

2016年4月23日 星期六

好耐冇見!80年代歌手魏綺清自爆仔女多 __,魏綺清,

五個仔女,仲要全部都大個晒,真係好令人羨慕咯。藝人魏綺清闊別無綫經典綜藝節目《歡樂今宵》聚會廿年之久,從加拿大回港的她,今晚終到尖沙咀出席《EYT2016好友會聯歡晚宴》,接受訪問時表示:「之前都有返嚟香港旅行嘅,但又撞唔啱。(耐冇見?)咁又唔係,鄧英敏呀,修哥(胡楓)都有聯絡同見面嘅。(喺加拿大有做幕前?)以前喺嗰邊都有做電視台同電台,但因為交通太遠所以都冇做喇。依家有時喺自己屋企會錄電台節目畀 ...


五個仔女,仲要全部都大個晒,真係好令人羨慕咯。

藝人魏綺清闊別無綫經典綜藝節目《歡樂今宵》聚會廿年之久,從加拿大回港的她,今晚終到尖沙咀出席《EYT2016好友會聯歡晚宴》,接受訪問時表示:「之前都有返嚟香港旅行嘅,但又撞唔啱。(耐冇見?)咁又唔係,鄧英敏呀,修哥(胡楓)都有聯絡同見面嘅。(喺加拿大有做幕前?)以前喺嗰邊都有做電視台同電台,但因為交通太遠所以都冇做喇。依家有時喺自己屋企會錄電台節目畀電台播。同埋我啲仔女都大個喇,我有五個仔女,我都可以甩身喇,會多啲返嚟香港。」綺清之後更用電話大晒囡囡照片,開心到不得了!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!