掃呢頁CODE去手機

2016年4月23日 星期六

張栢芝被貼街招:遭貼街招兼電話爆粗恐嚇 張栢芝報警 __,栢芝,張栢芝,

有街招(左)指張栢芝(右)欠下巨債,其經理人表示會向對方追討事件帶來的損失。(資料圖片)最近有指影星張栢芝捲入「街招事件」,有街招指她欠下巨債,更對栢芝作出多個負面但又未經證實的指控。東網記者向栢芝經理人Emily求證,她表示其實昨日(21日)已收到恐嚇電話,對方直指栢芝欠下他們3000萬港元:「我同佢講栢芝一定冇欠債,如果覺得有,佢可以去報警,佢就好唔滿意,係咁講粗口鬧。(佢講廣東話定普通話?) ...


有街招(左)指張栢芝(右)欠下巨債,其經理人表示會向對方追討事件帶來的損失。(資料圖片)

最近有指影星張栢芝捲入「街招事件」,有街招指她欠下巨債,更對栢芝作出多個負面但又未經證實的指控。

東網記者向栢芝經理人Emily求證,她表示其實昨日(21日)已收到恐嚇電話,對方直指栢芝欠下他們3000萬港元:「我同佢講栢芝一定冇欠債,如果覺得有,佢可以去報警,佢就好唔滿意,係咁講粗口鬧。(佢講廣東話定普通話?)純正廣東話,之後佢仲喺WhatsApp傳咗張街招畀我話會周圍貼,又話電視台同報刊見。」

經理人表示若任何人手上掌握足夠證據,可依循法律途徑追討,毋須用電話恐嚇及抹黑別人:「現時張栢芝已透過律師到警署備案,以保障她的人身安全,律師亦會要求警方,盡快找出事件的幕後黑手,我們會向對方追討今次抹黑事件,對張栢芝帶來的所有損失。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!