掃呢頁CODE去手機

2016年4月23日 星期六

何超蓮:名人:反寸舊愛克羣 超蓮激讚柯震東 __,何超,柯震東,何超蓮,超蓮,何超儀,

超蓮提到吳克羣(小圖)時,無啦啦爆咗句:「做人要對得住自己良心」,之前吳克羣都係咁講,睇嚟好有反寸味喎。賭王三房千金何超蓮出席活動,提到與台灣藝人柯震東傳緋聞,她再否認謂:「唔係,我單身。(影到你同柯震東喎)冇呀,只係搭住,冇挨落去,連媽咪(陳婉珍)睇完都誤會,仲捉咗我去訓話。(你收好多兵?)唔係兵,係好朋友。(佢追你?)唔覺得,我去台灣玩,佢盡地主之誼。佢好好人,我都唔好意思。(介唔介意佢過去? ...


超蓮提到吳克羣(小圖)時,無啦啦爆咗句:「做人要對得住自己良心」,之前吳克羣都係咁講,睇嚟好有反寸味喎。

賭王三房千金何超蓮出席活動,提到與台灣藝人柯震東傳緋聞,她再否認謂:「唔係,我單身。(影到你同柯震東喎)冇呀,只係搭住,冇挨落去,連媽咪(陳婉珍)睇完都誤會,仲捉咗我去訓話。(你收好多兵?)唔係兵,係好朋友。(佢追你?)唔覺得,我去台灣玩,佢盡地主之誼。佢好好人,我都唔好意思。(介唔介意佢過去?)識佢嘅時候,件事已經發生咗,每個人都有過去。佢個人好好,性格好好,人品唔錯,作為朋友幾好。(佢失戀你安慰佢?)佢冇同我講,我哋唔會講感情事。(係咪怕嚇怕追求者,所以澄清?)我唔係你所講咁多追求者,好多普通朋友都講到追求咁,所以要澄清。」

唔想再提吳克羣

提到舊愛吳克羣轉發李毓芬新歌被指乘機抽水,超蓮表示:「我講過好多次,已經過咗去好耐。可能人哋想宣傳首歌呢,我唔會作咁多聯想,我同佢冇乜聯絡,唔想再提佢。佢係朋友,佢都會煩。(佢喺咁敏感時候打呢啲嘢,覺唔覺得佢贈慶?)我唔會咁去諗人,做人要對得住自己良心。(李蘊撐你喎)佢會撐我,佢講嘅嘢係佢嘅角度。」最後,她現以工作為重。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!