掃呢頁CODE去手機

2016年4月5日 星期二

假Big Bang驚現內地街頭 粉絲盲目照追 __,

究竟真係分唔到BigBang定見人追你就追呀?next1/1pre扮T.O.P(右)嘅演員(左)最為搶鏡,不過邊到似?next1/1pre唔好講笑…除咗所謂嘅「T.O.P」,邊個係GD、勝利、太陽同大成呀?next1/1pre假BigBang甫出現,成條街都擠得水洩不通!next1/1pre內地少女見到假BigBang都咁激動…你哋如果覺得係真嘅話…咁就真係無言喇…next1/1pre內地惡搞視頻 ...


究竟真係分唔到Big Bang定見人追你就追呀?

next 1/1 pre

扮T.O.P(右)嘅演員(左)最為搶鏡,不過邊到似?

next 1/1 pre

唔好講笑…除咗所謂嘅「T.O.P」,邊個係GD、勝利、太陽同大成呀?

next 1/1 pre

假Big Bang甫出現,成條街都擠得水洩不通!

next 1/1 pre

內地少女見到假Big Bang都咁激動…你哋如果覺得係真嘅話…咁就真係無言喇…

next 1/1 pre

內地惡搞視頻《RE-PRODUCTIONS TV》經常拍攝假明星出巡短片放上網,吸引不少網民點擊瀏覽,去年他們製作一套偽裝明星的視頻,竟引起路人跟拍及索簽名,群眾盲目追星,引起網民一時熱話。

日前他們又假扮當紅韓國天團Big Bang,在內地街頭做測試,4位演員假扮Big Bang出巡,安排助手、黑人保鏢護駕下在鬧巿逛街,其中染了一頭銀白色頭髮假扮T.O.P的演員,最引人注目,現場路人議論紛紛,以為「真Big Bang」現身,於是狂追不捨,甚至上前索取簽名。有假扮成記者的演員採訪路人時,路人都興奮大叫:「就是Big Bang!」有粉絲更即場唱Big Bang的歌曲《BANG BANG BANG》, 視頻上傳後引起網友討論,紛紛狂踩民眾太過盲目。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!