掃呢頁CODE去手機

2016年4月5日 星期二

王卓淇馬爾代夫大解放 自爆有艷遇! __,王卓淇,

王卓淇有艷遇,但係係爛桃花囉!next1/1pre呢雙長腿!next1/1pre又白又滑!next1/1pre佢仲話報咗名學潛水添!next1/1pre上面張相睇唔清唔緊要,幫你拉大佢!next1/1pre張相影得咁靚,唔怪得個個都已為佢帶埋男朋友去啦!next1/1pre今次冇帶,咁下次帶囉!next1/1pre前港姐亞軍王卓淇(Erin)早前在劇集《愛情食物鏈》,憑着一雙修長美腿,深得網友歡心 ...


王卓淇有艷遇,但係係爛桃花囉!next1/1pre呢雙長腿!next1/1pre又白又滑!next1/1pre佢仲話報咗名學潛水添!next1/1pre上面張相睇唔清唔緊要,幫你拉大佢!next1/1pre張相影得咁靚,唔怪得個個都已為佢帶埋男朋友去next1/1pre今次冇帶,咁下次帶囉!next1/1pre前港姐亞軍王卓淇(Erin)早前在劇集《愛情食物鏈》,憑着一雙修長美腿,深得網友歡心 ...


王卓淇有艷遇,但係係爛桃花囉!

next 1/1 pre

呢雙長腿!

next 1/1 pre

又白又滑!

next 1/1 pre

佢仲話報咗名學潛水添!

next 1/1 pre

上面張相睇唔清唔緊要,幫你拉大佢!

next 1/1 pre

張相影得咁靚,唔怪得個個都已為佢帶埋男朋友去

next 1/1 pre

今次冇帶,咁下次帶囉!

next 1/1 pre

前港姐亞軍王卓淇(Erin)早前在劇集《愛情食物鏈》,憑着一雙修長美腿,深得網友歡心。而向來孝順的Erin,早前更孖住媽媽到馬爾代夫旅行,並在當地大解放,着上三點式繼續騷長腿,她說:「今次去咗六日,主要都係去relax。去親馬爾代夫多數都係情侶同夫妻,今次我同媽媽呢個組合,令人感覺好奇特。點知返到公司,同事話我啲相咁靚係咪男朋友影,我話我同媽咪去,講極都冇人信!」

而Erin透露在當地除享受人生外,更報團玩浮潛,令她大開眼界,她說:「我冇潛水牌,所以有個教練拖住我浮潛,啲水真係好清。我有一刻想行前啲掂吓啲珊瑚,個教練就示意我唔好,嗰刻覺得佢哋保育做得好好!」

另外,Erin自爆此行有艷遇,不過她拒絕對方好意,未能發展異地戀,她說:「酒店個司機第一次見到我,問我叫咩名,又同我講I Like You,佢又問可唔打可以打去我酒店房同我傾電話,搞到我每次上佢車都好尷尬,惟有扮唔識聽英文冇理佢,可能平時太多情侶夫妻嚟,今次我同媽媽嚟,所以佢出言調戲吓我」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!