掃呢頁CODE去手機

2016年4月8日 星期五

徐若瑄:徐若瑄晒囝囝大頭相勁萌 __,徐若瑄,

「李V寶」嘅好皮膚其實都係Vivian傳畀佢嘅。台灣女神徐若瑄(Vivian)一向有凍齡絕技,現年41歲嘅佢素顏睇落都只係似少婦,打扮起上嚟直頭係少女!不過,Vivian幾索都好,都唔夠囝囝「李V寶」皮膚咁好,難怪Vivian佢自己都喺社交網站上載咗張佢同「李V寶」嘅大頭照,仲扮「李V寶」留言話:「憑良心說我膠原蛋白比媽咪多!」咁相中真係見到李V寶啲皮膚好似又白又滑嘅,但係一樣有粉絲繼續力撐Viv ...


「李V寶」嘅好皮膚其實都係Vivian傳畀佢嘅。

台灣女神徐若瑄(Vivian)一向有凍齡絕技,現年41歲嘅佢素顏睇落都只係似少婦,打扮起上嚟直頭係少女!不過,Vivian幾索都好,都唔夠囝囝「李V寶」皮膚咁好,難怪Vivian佢自己都喺社交網站上載咗張佢同「李V寶」嘅大頭照,仲扮「李V寶」留言話:「憑良心說我膠原蛋白比媽咪多!」咁相中真係見到李V寶啲皮膚好似又白又滑嘅,但係一樣有粉絲繼續力撐Vivian,留言同「李V寶」講:「是你媽把自己的膠原蛋白都給你了!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!