掃呢頁CODE去手機

2016年4月29日 星期五

舒淇哈哈笑贈慶樂基兒派定心丸 __,樂基兒,基兒,舒淇,

我個4D騷,點解會搞成咁?
舒淇哈哈笑贈慶樂基兒派定心丸原定昨晚開騷的黎明,埋門一腳因場地唔符合安全規定,不獲發牌焗住取消令全城嘩然。黎明兩位舊愛-前女友舒淇與前妻樂基兒,昨晚分別出席活動,對事件態度各異。舒淇聞訊竟哈哈笑謂:「好彩我哋呢度冇取消。」似有贈慶之嫌。相反樂基兒雖不知情,但揚言黎明唔會放棄,定會諗辦法處理,大派定心丸。我個4D騷,點解會搞成咁?天王黎明合共八場於中環海濱舉辦的《「黎明Leon30thAnniver ...


舒淇哈哈笑贈慶樂基兒派定心丸

原定昨晚開騷的黎明,埋門一腳因場地唔符合安全規定,不獲發牌焗住取消令全城嘩然。黎明兩位舊愛-前女友舒淇與前妻樂基兒,昨晚分別出席活動,對事件態度各異。舒淇聞訊竟哈哈笑謂:「好彩我哋呢度冇取消。」似有贈慶之嫌。相反樂基兒雖不知情,但揚言黎明唔會放棄,定會諗辦法處理,大派定心丸。

天王黎明合共八場於中環海濱舉辦的《「黎明Leon 30th Anniversary Random Love Songs 4D in live 2016」演唱會》,原定昨晚八時開鑼。豈料開騷前兩小時,突然因未符合消防安全規定,不獲食環署發臨時娛樂牌被迫取消,令粉絲不知所措。

剛巧兩位前度舒淇與樂基兒昨晚分別出席活動,隨即被追問此事。穿上Tube Top的舒淇出席鞋履活動,提到黎明昨晚演唱會宣布取消?她起初有點愕然,「吓」了一聲,其後笑笑口謂:「好彩我哋呢度冇取消,哈哈。」她反問記者為何取消,得知是因牌照問題時表示:「吓,咁都得?(戥粉絲失望?)作為粉絲一定會,同埋唔可以咁臨時。(現場粉絲喊晒喎。)呢個係幾令人失望嘅消息。(慰問Leon?)如果有機會。」問她為何不看Leon演唱會?她表示剛從台灣拍戲返港,不清楚香港發生甚麼事。

必有planning唔會走數

至於黎明前妻樂基兒昨晚出席護膚品牌活動,表示今日不在港去度假,所以不會去看黎明個唱,但有不少朋友會去捧場。提到演唱會未獲發臨時娛樂牌被取消,她謂:「唔知道,佢下次都會搞,我好難答。(好可惜?)佢會plan,唔會就咁取消唔理,會諗點做。(幫朋友買飛?)佢哋自己買。」再被追問黎明有否邀請她看演唱會,樂基兒不願再多答,簡單謂:「唔答。」繼而離開。

好彩我哋呢度冇取消!
  • 好彩我哋呢度冇取消!
佢會plan,唔會就咁取消唔理。
  • 佢會plan,唔會就咁取消唔理。
黎明原定舉辦八場的4D演唱會因不獲食環署發牌,昨晚被迫取消。
  • 黎明原定舉辦八場的4D演唱會因不獲食環署發牌,昨晚被迫取消。

鄧詠雪停化妝齋等安排

此外,有份任演唱會舞蹈員的前組合HunterZ成員鄧詠雪(Suetzi),接受電話訪問時,被問到何時知道個唱取消一事,她說:「都係6點9左右通知我哋,叫我哋暫時唔使化妝,叫我哋喺房等住先。(見到黎明?)冇,不過都知佢喺會場,可能忙緊。」問到她可有信心個唱能繼續舉辦,她說:「我對黎明有信心!應該冇問題!(如果萬一舉辦唔成,咁人工點計?)呢個都未知,因為大會都未同我哋傾,只係叫我哋等。」

雷頌德力撐好拍檔黎明,更為對方發文打氣。
  • 雷頌德力撐好拍檔黎明,更為對方發文打氣。
有份任個唱Dancer的鄧詠雪,表示約6點9左右獲通知唔使化妝。
  • 有份任個唱Dancer的鄧詠雪,表示約6點9左右獲通知唔使化妝。

而任演唱會音樂顧問的雷頌德,則透過社交網以英語撰文為黎明打氣:「我知道你能夠成事的。做一個先鋒和行第一個的人是困難的,但你的團隊和粉絲會在你身邊。」

文:名人組


鍾意就快D Share啦!