掃呢頁CODE去手機

2016年4月2日 星期六

【多圖】素顏Stephy落MK開心打排球 未見小牛 __,Stephy,鄧麗欣,

開台近59年嘅亞視,噚晚已經真‧熄機……拍拖10年嘅方力申同Stephy,在拍拖10周年紀念日當天,亦已經真‧分手。正如小方噚晚出席活動時所講:「之前講過公開分手係要諗清楚,唔係兒嬉。十年感情都好長,將來嘅嘢將來先算。」小方願意談Stephy,可是一問到Stephy轉性向、戀台灣排球健將小牛,小牛還在ig貼自己同Stephy嘅合照,寫住「細水長流」,小方有啲絕決咁話:「唔知,唔答!」噚晚小方現身, ...




其他影片:>>






開台近59年嘅亞視,噚晚已經真‧熄機……拍拖10年嘅方力申同Stephy,在拍拖10周年紀念日當天,亦已經真‧分手。正如小方噚晚出席活動時所講:「之前講過公開分手係要諗清楚,唔係兒嬉。十年感情都好長,將來嘅嘢將來先算。」小方願意談Stephy,可是一問到Stephy轉性向、戀台灣排球健將小牛,小牛還在ig貼自己同Stephy嘅合照,寫住「細水長流」,小方有啲絕決咁話:「唔知,唔答!」噚晚小方現身,今日輪到Stephy。Stephy率領其排球隊Loey,到旺角花墟室外排球場出戰第36屆全港公開排球錦標賽,上月已積極備戰,準5時半開波,對戰KALAM。身穿5號黑色球衣嘅Stephy,素顏現身,心情似是不俗,賽前同隊友積極練習,非常專注,又不時同男教練等一齊研究策略。不過暫未見小牛。5點45分,第一局剛完,Loey以11:10小勝KALAM。Stephy明知有傳媒在場,但打波時一樣專注投入,令人佩服。第二場比賽Loey以21:10贏KALAM,Stephy嗰隊勝出,當時記者想上前做訪問,不過被助手擋開,Stephy表示:「呢度唔係太方便,因為人太多,阻住人哋比賽,唔做呢啲訪問。」對於記者問「心情平復啲未」、「對比賽結果滿唔滿意」、「小方話好難唔諗起係你」等,Stephy一概冇回應。

(攝影:朱志聰、梁繼光) Stephy同小方分手,認真打排球 真係好努力…
呀…呀…呀… 唔緊要再嚟過
又好認真啦
今次都係…

鍾意就快D Share啦!