掃呢頁CODE去手機

2016年5月31日 星期二

撩陳煒錄歌 黃光亮過氣大佬上身狂爆粗 __,黃光亮,陳煒,

黃光亮果然係真男人,夠晒真性情!藝人陳煒同黃光亮因為拍無綫劇《火線下的江湖大佬》成為好朋友,早前喺宣傳活動上為慈善合唱一曲《只有情永在》之後,黃光亮心癢癢再「撩」陳煒合唱,之後仲走入錄音室錄歌,二次創作咗首《江湖情永在》,喺陳煒慫恿之下,黃光亮以過氣大佬mood開口爆粗講「乜X嘢」,為歌曲掀起序幕。呢首「粗口版」《江湖情永在》嘅版權由黃光亮擁有,佢笑住咁話遲吓會放上網分享,延續《火》嘅餘溫。一拍即 ...


黃光亮果然係真男人,夠晒真性情!

藝人陳煒同黃光亮因為拍無綫劇《火線下的江湖大佬》成為好朋友,早前喺宣傳活動上為慈善合唱一曲《只有情永在》之後,黃光亮心癢癢再「撩」陳煒合唱,之後仲走入錄音室錄歌,二次創作咗首《江湖情永在》,喺陳煒慫恿之下,黃光亮以過氣大佬mood開口爆粗講「乜X嘢」,為歌曲掀起序幕。呢首「粗口版」《江湖情永在》嘅版權由黃光亮擁有,佢笑住咁話遲吓會放上網分享,延續《火》嘅餘溫。

一拍即合

佢哋兩個今次再度合唱更加合拍,雖然大家都唔係職業歌手,但有登台經驗嘅陳煒表現好淡定,佢仲話:「黃光亮教我用番劇中『傻冧』(蘇佑琳)個腔去演繹,錄咗兩、三次就完成,好滿意!」黃光亮就好坦白咁話,游說咗好多次先至邀請到陳煒合唱:「多謝佢唔介意我講粗口影響形象,佢叫我講句粗口先唱歌呢部份,事前冇夾過㗎!(你唔怕影響形象?)我有X形象咩!(打造過氣江湖情侶組合入樂壇?)又唔拘,我好鍾意唱歌。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!