掃呢頁CODE去手機

2016年5月14日 星期六

袁詠儀:【你的牌品如何】袁詠儀打麻雀面目曝光 __,袁詠儀,

可能係演技嚟啫。藝人伍詠薇(伍姑娘)為有線節目《伍姑娘真識食》錄影,首次正式任主持的她,邀請好友袁詠儀(靚靚)做嘉賓,而兩人趁在錄影空檔時,聯同好友周雪芳同黃佩霞攻打四方城,而整個過程被有線的工作人員拍下,仲放埋上網畀大家觀賞。正所謂「你的樣子如何,你的日子也必如何」,如果套落呢度就係「你的牌品如何,你的人品也必如何」,落場冇父子,好姊妹就更加唔使講,當中袁詠儀露出佢巴渣一面,唔知係佢演技太好,定 ...


可能係演技嚟啫。

藝人伍詠薇(伍姑娘)為有線節目《伍姑娘真識食》錄影,首次正式任主持的她,邀請好友袁詠儀(靚靚)做嘉賓,而兩人趁在錄影空檔時,聯同好友周雪芳同黃佩霞攻打四方城,而整個過程被有線的工作人員拍下,仲放埋上網畀大家觀賞。正所謂「你的樣子如何,你的日子也必如何」,如果套落呢度就係「你的牌品如何,你的人品也必如何」,落場冇父子,好姊妹就更加唔使講,當中袁詠儀露出佢巴渣一面,唔知係佢演技太好,定抑或呢個先係真實嘅佢呢?

伍姑娘手忙腳亂

片段一開首靚靚率先話:「洗牌先我費事你哋打龍通。」佢指住伍姑娘說:「快啲疊牌唔好咁多廢話。」而此時靚靚已經極速排好啲牌,但就未疊上去,因為唔知打廣東牌定台灣牌,最後靚靚就「大家姐」上身,好唔耐煩咁話:「廣東!廣東!快啲呀!」未知伍姑娘是否被靚靚的氣勢所震懾,即刻顯得手忙腳亂,留低兩棟牌未砌都唔知。

靚靚出手拍伍如娘

四人終於開牌,明顯唔多熟手嘅伍如娘竟然越過上家摸牌,靚靚即刻出手拍落伍如娘隻手度說:「未到你,你話吖,呢條友係度搗亂。」而靚靚又呻自己鋪牌好差:「死畀你睇,呢鋪牌真係。」及後終於到伍如娘摸牌,佢周圍向人求救,靚靚大聲話:「冇得問人㗎!」隔籬工作人員正想幫伍如娘時,靚靚即刻話:「你唔好多事!總之邊個提水我搵麻雀掟佢!」

黃佩霞發圍

正當靚靚勁躁底時,一路冇乜點出聲嘅黃佩霞就開始發圍,連碰兩次,靚靚唔抵得大叫:「豈有此理!」而黃佩霞就得戚咁揈頭,跟住再碰靚靚牌。成場齋坐嘅靚靚開始發爛渣翹手向伍姑娘講:「畀隻嚟上吓得唔得呀!」伍姑娘答話:「唔好理佢!」工作人員又再次教路,靚靚再度叫工作人員快啲走開。

伍姑娘心急叫餬變出銃

跟住黃佩霞突然講:「就食喇!」伍姑娘說:「你唔好話,分分鐘我贏咗㗎!」此時戰況非常緊張,黃佩霞同伍姑娘都等住叫餬,伍姑娘可能心急想食變出銃,最終由黃佩霞食出,伍姑娘就話:「WHY YOU EAT ME?」黃佩霞即刻伸脷扮鬼臉,而同枱周雪芳全程冇出過聲,唔知以為呢個係三人麻雀。不過相信靚靚都係玩吓啫,絕對唔會影響大家感情嘅。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!