掃呢頁CODE去手機

2016年5月8日 星期日

被指冷待繼女 後母徐若瑄臉書澄清 __,徐若瑄,

徐若瑄解話,係因為尊重女兒所以先唔會輕易晒佢哋嘅相。今日母親節,係各位媽咪嘅大日子!其實做媽咪已經好辛苦好偉大,而做「後母」嘅同樣偉大,而且要比一般媽咪更努力,所以無論係親生媽咪定「後母」,一樣值得仔女去愛護同尊重。台灣女神徐若瑄(Vivian)就身兼媽咪同「後母」兩職,佢喺fb發文,透露曾經被網民話佢呢位「後母」,淨係識晒自己親生仔仔嘅相,Vivian喺文中解釋,點解唔咁輕易晒囡囡嘅相其實係有原 ...


徐若瑄解話,係因為尊重女兒所以先唔會輕易晒佢哋嘅相。

今日母親節,係各位媽咪嘅大日子!其實做媽咪已經好辛苦好偉大,而做「後母」嘅同樣偉大,而且要比一般媽咪更努力,所以無論係親生媽咪定「後母」,一樣值得仔女去愛護同尊重。台灣女神徐若瑄(Vivian)就身兼媽咪同「後母」兩職,佢喺fb發文,透露曾經被網民話佢呢位「後母」,淨係識晒自己親生仔仔嘅相, Vivian喺文中解釋,點解唔咁輕易晒囡囡嘅相其實係有原因,佢留言:「曾經有天在我的FB,在一篇小V寶的文章之下,有這樣一個留言:『最討厭看到妳(你)們這種後母、整天只發自己親生的孩子』當時的我無言⋯在今天這樣特別的日子、突然想說:女兒已經不小了、在青春期的孩子有自己的同學也到了會注重自己的形象和隱私階段,而她們的母親也在我們的生活中一起愛她們。因此,每要發有關女兒的照片,可知每一張我都是需要詢問過女兒的同意才會發,這是我該做的基本尊重。所以其實並不適合太頻繁,有時大人的世界不能隨心所欲是因為有些事需考量、拿揑分寸並且替他人著(着)想。」

祝母親節快樂

之後佢續指做媽咪其實一啲都唔容易,更同囡囡嘅親生媽咪及全天下嘅媽咪講母親節快樂:「每一位母親都不容易,很多事也不一定是我們看到的表象而已,若不夠了解,請不要任意批判別人的人生,更何況,女人何苦為難女人~今天是母親節,祝我的兩位媽媽(媽咪&婆婆)、女兒的親媽、女兒的V媽、Dalton的媽咪我自己及全天下的母親~母親節快樂,愛妳(你)們!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!