掃呢頁CODE去手機

2016年5月10日 星期二

「秘書王」葉凱茵喪子險死 __,

葉凱茵憶述慘痛經歷時,一度眼濕濕!
「秘書王」葉凱茵喪子險死無綫「秘書王」葉凱茵育有五歲兒子,去年再懷孕佗B仔,原本一切順利,豈料預產期前三星期突感腹痛,原來是得了突發性妊娠毒血症,九個月大的BB胎死腹中。葉凱茵病發引致高血壓,情況一度危殆,雖然最終走出鬼門關,但痛失腹中塊肉的她要靠五歲兒子才能堅強撐下去:「我唔可以冧!」葉凱茵憶述慘痛經歷時,一度眼濕濕!前落選港姐葉凱茵有無綫「秘書王」之稱,拍劇十多年來演過不少秘書及行政人員角色, ...


「秘書王」葉凱茵喪子險死

無綫「秘書王」葉凱茵育有五歲兒子,去年再懷孕佗B仔,原本一切順利,豈料預產期前三星期突感腹痛,原來是得了突發性妊娠毒血症,九個月大的BB胎死腹中。葉凱茵病發引致高血壓,情況一度危殆,雖然最終走出鬼門關,但痛失腹中塊肉的她要靠五歲兒子才能堅強撐下去:「我唔可以冧!」

前落選港姐葉凱茵有無綫「秘書王」之稱,拍劇十多年來演過不少秘書及行政人員角色,包括《樓奴》、《天眼》及《親親我好媽》等。葉凱茵與「舊愛」李思捷拍拖多年分手後,於2009年與圈外人結婚生仔,育有五歲兒子,去年再有喜。第二胎再佗仔的她原本一直佗得順利,沒料一月中離預產期不足三星期卻晴天霹靂,她患突發性妊娠毒血症而感腹痛,可惜去到醫院時,九個月大的胎兒已經沒有心跳,返魂乏術,自己亦一度命懸一線,幸最終無事!

遺憾冇見最後一面

事隔數月,葉凱茵走出傷痛接受訪問憶述慘痛經歷,她眼濕濕說:「依家講起都想喊,但要叫自己忍住,要堅強。上年有咗BB,第二胎一切好正常,政府、私家醫院都有檢查,一切正常。喺1月15日突然個肚唔舒服有啲痛,因為預產期係2月11日,仲以為作動生得,去到醫院醫生話BB已經冇咗心跳、冇得救。醫生要即刻催生佢出嚟,當時自己清醒、好驚、好慌、好亂、好痛!醫生話我係妊娠毒血症,醫生話我執番條命都好好彩,因為病令到血壓好高,當時血壓180幾隨時中風,亦令心、肝、腎都差咗,要慢慢治療,隻眼都有少少黑影。」

講起都想喊!
  • 講起都想喊!
全靠囝囝錫番,葉凱茵總算捱過這一關!
  • 全靠囝囝錫番,葉凱茵總算捱過這一關!
死過翻生的葉凱茵,膽粗粗與友人合資搞生意。
  • 死過翻生的葉凱茵,膽粗粗與友人合資搞生意。

匿埋喊疑患情緒病

經歷巨變的葉凱茵靠老公及兒子支持捱過難關:「唔係有老公同個仔,一早已經崩潰,以為自己會患情緒病,姑娘問我睇唔睇個BB,自己覺得好衰拒絕咗,因為擔心呢個畫面會係一世。好遺憾、好矛盾冇見個仔一面,當我自私,唔想留低陰影,仲要照顧個仔,我唔可以冧!其實個心好唔安樂,依家每日同BB祈禱,同佢講對唔住,可能同佢冇緣分,矛盾係BB成咗形、生咗出嚟,但得唔到媽媽懷抱,但已經係事實,冇辦法,為咗個仔一定要堅強。」

BB胎死腹中後,葉凱茵在家休養了兩、三個月,不時匿埋喊,最怕獨處,她說:「有一、兩日喺房突然間覺得好驚,都懷疑自己有驚恐症、情緒病,好彩個仔好活躍成日黐住我,令我分散咗注意力,自己一向好健康。冇諗過咁不幸嘅事會發生喺我身上,好彩自己有乜唔開心會講晒出嚟,慢慢又好番啲。」她特別感激老公悉心照顧:「屋企人支持好重要,老公都好難受,老婆隨時唔得,見到佢咁照顧我,自己更加唔可以諗做傻事。其實我一向都好脆弱,冇諗過可以咁堅強。」

做生意使乜驚!

走出鬼門關的葉凱茵,人生觀也有改變,康復後與朋友合資六位數開設BFC Beauty Fans Channel在網上及旺角售賣美容產品,她說:「以前冇諗過做生意,今次做生意都係因為呢件事,希望個仔將來過得好啲!以前好驚青,依家仲有乜好怕,死都幾乎試過,真係半隻腳……執番條命好好彩,仲有乜嘢需要去驚?」首次做生意的她主要售賣日韓、德國、意大利及新西蘭潮流美容產品。

重投工作後,豁出去的葉凱茵連拍劇也得心應手,最近拍攝劇集《親親我好媽》更獲米雪大讚,她說:「以前好驚,唔知驚乜,依家連死都差啲試過,拍劇做戲感覺都好咗。其實今次講番件事,希望多啲人留意呢個病,呢個病真係太恐怖!有啲人會有先兆,我就冇先兆。」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!