掃呢頁CODE去手機

2016年5月9日 星期一

【逼爆心形胸】莊端兒拒絕做小三 __,小三,莊端兒,

莊端兒又性感示人喇!藝人洪永城與前珠寶小姐莊端兒到九龍灣出席活動,莊端兒身穿tubetop配短褲,勁晒事業線。提到近日與太陽娛樂文化老闆周焯華傳緋聞,莊端兒說:「我同佢唔熟,都唔知點解咁傳,緋聞出現嘅時候我唔喺香港,我只係同佢喺活動上見過面,影過合照,傾咗幾句,但我冇對方電話號碼,我都唔知點解有段咁嘅新聞出現。」她又言抗拒做小三,唔想係段關係第三者、第四者。搵舊愛教打機被問到舊愛張致恒有否為她緋聞 ...


莊端兒又性感示人喇!

藝人洪永城與前珠寶小姐莊端兒到九龍灣出席活動,莊端兒身穿tube top配短褲,勁晒事業線。

提到近日與太陽娛樂文化老闆周焯華傳緋聞,莊端兒說:「我同佢唔熟,都唔知點解咁傳,緋聞出現嘅時候我唔喺香港,我只係同佢喺活動上見過面,影過合照,傾咗幾句,但我冇對方電話號碼,我都唔知點解有段咁嘅新聞出現。」她又言抗拒做小三,唔想係段關係第三者、第四者。

搵舊愛教打機

被問到舊愛張致恒有否為她緋聞感不開心?她說:「感情事唔好問我。(公司要你戒拍拖?)公司對我好好,但完全唔關公司事,係我自己想將感情事低調。(同張致恒冇復合嘅可能?)感情嘢唔講,但我有請教佢打機。」

成日都有人追

她又自爆有人追,她說:「我成日都有人追,但未有啱嘅,有好多喺Facebook、微博私信我,話好仰慕我。(你覺得嗰啲係Fans定追求者?)我覺得係Fans。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!