掃呢頁CODE去手機

2016年5月7日 星期六

唔想阿媽辛苦!孝順仔吳業坤孭起頭家 __,吳業坤,

單親家庭長大嘅吳業坤,趁住母親節送份神秘驚喜禮物畀阿媽。單親家庭長大的吳業坤(坤坤),向來十分疼錫母親,今年就特意安排由昨日開始一連3日與媽媽慶祝母親節。昨晚吃完晚飯,坤坤先送上「爆炸級」驚喜,帶媽咪去睇偶像黎明演唱會!坤坤昨晚與母親到達中環海濱看騷,但坤媽見到現場大批記者即怕醜翹實坤坤躲在其身後。坤坤笑言自出娘胎已知媽咪是黎明超級Fans,記得以前頒獎禮媽咪都會打電話投票,今次就趁機送上驚喜:「 ...


單親家庭長大嘅吳業坤,趁住母親節送份神秘驚喜禮物畀阿媽。

單親家庭長大的吳業坤(坤坤),向來十分疼錫母親,今年就特意安排由昨日開始一連3日與媽媽慶祝母親節。昨晚吃完晚飯,坤坤先送上「爆炸級」驚喜,帶媽咪去睇偶像黎明演唱會!坤坤昨晚與母親到達中環海濱看騷,但坤媽見到現場大批記者即怕醜翹實坤坤躲在其身後。坤坤笑言自出娘胎已知媽咪是黎明超級Fans,記得以前頒獎禮媽咪都會打電話投票,今次就趁機送上驚喜:「頭先同佢食飯,話食完飯不如去核心外圍聽歌,睇吓有冇機會入去,佢入到場都唔知道係有飛入嚟睇騷。」他更表示希望完騷後,可以成功帶母親與偶像集郵,完成母親節頭炮驚喜!據知當黎明在台上拋玫瑰花給歌迷時,坤媽成為幸運兒,果真喜事連連。而今日孝順仔坤坤則會帶媽咪睇張智霖演唱會,皆因他有份做嘉賓。至於母親節正日,就會與母親在家中吃大餐慶祝。

捱出頭孭起頭家

除連串節目,坤坤還特別為母親寫下新歌《無價》,借歌詞告訴母親,自己在其照顧下成長得很好,望將來能讓母親享福,相當感人!坤坤直言:「依家我會盡我所能,令屋企人食好啲,唔好令媽咪再頻撲。雖然佢咁多年都冇呻過,好堅強,但佢依家都56歲,希望佢可以再生活好啲,同佢去多啲旅行。」

拗柴死忍為慳錢

坤坤直言母親頻撲半生,做過地盤、清潔工人,所以自中學開始,他一直有工作賺錢,望減輕母親負擔:「我中六、七做Part Time,基本上都冇問媽咪拎零用錢。入咗TVB後,都係主要由我負責屋企嘅使費。」坤坤表示以前為了不加重屋企負擔,自己很怕睇醫生,覺得睇醫生是一件很昂貴的事:「我盡量都唔會睇醫生,自己有時打波拗柴都會好嬲自己唔小心,因為睇跌打要成200蚊。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!