掃呢頁CODE去手機

2016年6月5日 星期日

倪晨曦:擁36萬追隨者 倪晨曦做KOL勁成功 __,倪晨曦,

藝人變KOL,Elva係一個成功嘅例子。模特兒倪晨曦(Elva)出席「香港美容化妝及秀身展」活動時,即場分享美容及按摩心得,她表示不時會閱讀相關書籍,又從合作的化妝師身上偷師,所以甚有心得。Elva下月會推出關於瑜珈、美容、護膚及健康飲食的新書,她謂:「今次係我第一次出書。(書中有冇性感相?)健康相,背心短褲,但泳衣就冇喇!因為本書都係講做運動同lifestyle。」Elva又指現時忙於網上平台的 ...


藝人變KOL,Elva係一個成功嘅例子。

模特兒倪晨曦(Elva)出席「香港美容化妝及秀身展」活動時,即場分享美容及按摩心得,她表示不時會閱讀相關書籍,又從合作的化妝師身上偷師,所以甚有心得。

Elva下月會推出關於瑜珈、美容、護膚及健康飲食的新書,她謂:「今次係我第一次出書。(書中有冇性感相?)健康相,背心短褲,但泳衣就冇喇!因為本書都係講做運動同lifestyle。」Elva又指現時忙於網上平台的工作,在instagram擁有36萬追隨者的她自認也算是有影響力的KOL(Key Opinion Leader)。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!