掃呢頁CODE去手機

2016年6月2日 星期四

宋熙年:宋熙年硬撼歐陽巧瑩 齊齊晒噴血比堅尼 __,宋熙年,歐陽巧瑩,

呢次真係睇到一班網民嘩嘩聲!夏天為大地帶嚟雨水,亦都帶嚟好多噴血性感泳衣相,今日就有準備同陳智燊結婚嘅宋熙年同埋擁有34C傲人身材嘅無綫咪神歐陽巧瑩不約而同咁Post咗泳衣照上社交網站。近日歐陽巧瑩就去咗外地旅行,而宋熙年就去咗潛水,佢哋仲順便晒吓Body,一於同網友開心Share。着住比堅尼、遊住水留倩影嘅宋熙年,就留言話:「firsteverunderwaterselfie(首次在水底自拍)」 ...


呢次真係睇到一班網民嘩嘩聲!

夏天為大地帶嚟雨水,亦都帶嚟好多噴血性感泳衣相,今日就有準備同陳智燊結婚嘅宋熙年同埋擁有34C傲人身材嘅無綫咪神歐陽巧瑩不約而同咁Post咗泳衣照上社交網站。近日歐陽巧瑩就去咗外地旅行,而宋熙年就去咗潛水,佢哋仲順便晒吓Body,一於同網友開心Share。

着住比堅尼、遊住水留倩影嘅宋熙年,就留言話:「first ever underwater selfie(首次在水底自拍)」。而歐陽巧瑩就戴住黑超同着住一套黑色三點式泳衣,大玩黑色誘惑,引嚟一班網民大讚佢無論坐喺度定瞓喺度都同樣咁勁咁吸引,有網友仲問歐陽巧瑩:「你想幾多人流鼻血?」佢哋兩個都咁噴血,叫一班網民點算!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!