掃呢頁CODE去手機

2016年6月11日 星期六

【獨家有片】Lucas膠匕首篤Quintus 栢芝出口即停 __,栢芝,張栢芝,Quintus,Lucas,

張栢芝自從同謝霆鋒離婚之後,佢哋兩個嘅仔謝振軒(Lucas)同謝振南(Quintus)就跟住阿媽住,先後去過加拿大同新加坡生活,但最後佢哋都係情歸香港,返咗香港重新投入生活。噚晚(周五)《蘋果》就係中、上環一帶,捕獲到佢哋三母子嘅影蹤喇,當時佢哋就喺架車上面,Lucas同Quintus就喺為玩弄一把膠匕首互篤,在旁嘅栢芝就顧住玩弄手機,只是間中出口勸阻兩子。其實栢芝同霆鋒離婚後,周不時就會傳出栢芝 ...




其他影片:>>






張栢芝自從同謝霆鋒離婚之後,佢哋兩個嘅仔謝振軒(Lucas)同謝振南(Quintus)就跟住阿媽住,先後去過加拿大同新加坡生活,但最後佢哋都係情歸香港,返咗香港重新投入生活。噚晚(周五)《蘋果》就係中、上環一帶,捕獲到佢哋三母子嘅影蹤喇,當時佢哋就喺架車上面,Lucas同Quintus就喺為玩弄一把膠匕首互篤,在旁嘅栢芝就顧住玩弄手機,只是間中出口勸阻兩子。其實栢芝同霆鋒離婚後,周不時就會傳出栢芝唔俾兩個仔見謝家嘅人,好似之前細仔Quintus嘅6歲生日,栢芝為個仔搞個生日會,當時謝家就無被邀請,搞到又傳出栢芝唔俾嫲嫲狄波拉見佢哋見個孫,最後栢芝就貼咗拉姑同Quintus慶祝生日嘅相嚟平息呢次風波。風波好像已停。噚晚栢芝又好開心咁帶住兩個囝囝去街街喇,夜晚8點多,栢芝揸車去到中、上環一帶,期間佢將車停咗街邊,之後就不斷玩手機,而坐喺佢身邊嘅Quintus,就不時拎轉個身,撩坐喺後座嘅哥哥Lucas玩,而Lucas就拎住手上嘅膠匕首篤細佬,而Quintus都唔示弱,邊拎住杯汽水同哥哥互打,身旁嘅栢芝見到佢兩兄弟都係玩吓,冇特別咁去調解,繼續玩手機。之後,兩兄弟就越玩越開心,唔知係咪有啲過火喇,媽媽終於出手,勸阻佢哋,但栢芝都係好心平氣和咁同兩個囝囝講,見佢講時都面帶笑容,Lucas同Quintus都好乖豬咁,好似周杰倫咁聽媽媽的話,別讓她受傷。

謝氏兄弟喺車度郁手郁腳,栢芝玩住電話,但其實暗中觀察。(攝影:徐錦池、吳耀輝、畢紹基) Lucas玩到好激動(DV圖片) (DV圖片)
Quintus都還手(DV圖片) (DV圖片) (DV圖片)

鍾意就快D Share啦!