掃呢頁CODE去手機

2016年7月21日 星期四

鄭中基大癮搣唔甩 [壹週刊 - 1376] __,中基,鄭中基,M1,

鄭中基成日話囡囡唔like,要積極戒煙,但Emma已經足五歲,戒煙行動尚未成功。同你吟一吟鄭中基大癮搣唔甩點解我老豆唔係李嘉誠?我生得咁靚仔,點解冇頭髮?八珍根據周星馳嘅構思,得出另一個處境:點解鄭中基咁唱得,紅館都唔批佢申請?因為今年入行滿20年,更加因為老豆鄭東漢70大壽,鄭中基舊年七月開始入紙申請今年下半年响紅館開騷,點知人哋就係唔睬,話到年尾都冇空檔。鄭中基對上一次開演唱會,已經係06年, ...


鄭中基成日話囡囡唔 like,要積極戒煙,但 Emma已經足五歲,戒煙行動尚未成功。

同你吟一吟

鄭中基大癮搣唔甩

點解我老豆唔係李嘉誠?我生得咁靚仔,點解冇頭髮?八珍根據周星馳嘅構思,得出另一個處境:點解鄭中基咁唱得,紅館都唔批佢申請?

因為今年入行滿 20年,更加因為老豆鄭東漢 70大壽,鄭中基舊年七月開始入紙申請今年下半年响紅館開騷,點知人哋就係唔睬,話到年尾都冇空檔。

鄭中基對上一次開演唱會,已經係 06年,唔想十年又十年,澳門都殺九月澳門開一場叫做了咗個心願,冇壓力!所以同朋友三點三吹水,想戒煙但戒極都係「想」嘅鄭中基,到時到候就走出門外上電。

喂,開 show啦,唔使養聲咩!

同朋友 hea tea,見到熟街坊,鄭中基笑晒揮手打招呼。

另一晚,兩公婆同對仔女去食燒烤,食完鄭中基同老婆一人抱一個行去上車,半路余思敏手攰,要外傭姐姐接手。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!