掃呢頁CODE去手機

2016年7月26日 星期二

關心妍生B:1日餵10至12次母乳 關心妍讚B女識搵食 __,關心妍,

好有愛呀!歌手關心妍(Jade)星期六晚宣布誕下囡囡楊榮心(Jovia),她表示囡囡的中文名是跟族譜改:「因為族譜係用榮字,想佢有榮耀神嘅心,所以叫榮心,英文名想有番J字,就叫Jovia,代表開心,joyful,成日都喜樂嘅,希望佢係一個喜樂嘅BB!」讚老公勇敢Jade又指自己是剖腹產女,囡囡出世時有6磅6,長48cm,約19吋左右,她說:「一切OK,係之後有小小痛,但都頂到嘅,比我想像中冇咁痛。 ...


好有愛呀!

歌手關心妍(Jade)星期六晚宣布誕下囡囡楊榮心(Jovia),她表示囡囡的中文名是跟族譜改:「因為族譜係用榮字,想佢有榮耀神嘅心,所以叫榮心,英文名想有番J字,就叫Jovia,代表開心,joyful,成日都喜樂嘅,希望佢係一個喜樂嘅BB!」

讚老公勇敢

Jade又指自己是剖腹產女,囡囡出世時有6磅6,長48cm,約19吋左右,她說:「一切OK,係之後有小小痛,但都頂到嘅,比我想像中冇咁痛。同埋老公有陪我入產房,開頭以為佢會好緊張,因為佢係緊張大師,入到去驚佢手忙腳亂,淨係攞咗電話入去影相拍片,點知出嚟時佢異常冷靜,我真係要頒個獎畀佢,冇諗過佢咁冷靜,仲好勇敢咁剪埋臍帶,嗰刻好感動,雖然我瞓咗喺度,但感覺有小小想流淚,呢個moment好touching!」

餵母乳Amazing

講到餵母乳,Jade就話初乳很重要,自己亦問了很多朋友意見,所以決定會餵全母乳:「但我依家開頭得好少初乳,所以一日餵嘅時間比較頻密,可能要十至十二次,好彩我之前有去上堂,一埋手就好OK,BB又好乖,識搵食,大家好容易配合到,暫時呢個moment都非常好,佢都食咗好多,餵母乳嘅感覺好amazing!」

B女個樣成日變

Jade表示要感謝大家的祝福,並謂希望盡快能帶囡囡與大家見面:「睇你哋覺得佢似爹哋定媽咪,因為佢一出世嘅時候似我多啲嘅,但過咗一、兩日,佢依家就好似爹哋,佢好多頭髮,我諗佢係最快嘅BB要去剪頭髮!多謝大家祝福,希望BB身體健康!」而從照片所見,Jovia的眼睛長長咁,相信將來必定擁有一雙大眼睛!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!