網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月1日 星期五

楊婉儀:【認瘦咗十磅】楊婉儀親解暴瘦之謎 __,楊婉儀,

楊婉儀強調自己身體健康,仲暢談仔女經,大家可以放心喇。現年46歲前港姐楊婉儀(Winnie),日前現身撐好友翁嘉穗旗下公司舉行的慈善活動,當中Winnie與翁嘉穗的合照一出,即惹來議論紛紛,有網民稱Winnie愈來愈瘦,擔心她的幼稚園教育工作辛苦。《東網》事後致電Winnie,問到為何消瘦不少,她指自己磅數跟以前差不多,不過經記者再三追問,她才承認的確是瘦了,但強調身體非常健康:「件衫都着得我瘦咗 ...


楊婉儀強調自己身體健康,仲暢談仔女經,大家可以放心喇。

現年46歲前港姐楊婉儀(Winnie),日前現身撐好友翁嘉穗旗下公司舉行的慈善活動,當中Winnie與翁嘉穗的合照一出,即惹來議論紛紛,有網民稱Winnie愈來愈瘦,擔心她的幼稚園教育工作辛苦。

《東網》事後致電Winnie,問到為何消瘦不少,她指自己磅數跟以前差不多,不過經記者再三追問,她才承認的確是瘦了,但強調身體非常健康:「件衫都着得我瘦咗。(咁即係瘦咗幾多?)10磅、8磅度,不過我冇病,話我瘦好過話我肥。(係咪因為忙學校工作瘦咗?)少少啦,我都會希望健康啲,所以平時會食清啲嘅沙律。」

子女繼承衣鉢

Winnie續透露讀國際學校的仔女已開始放暑假,並會到自己的幼稚園學校做義工:「我間幼稚園仲有兩個星期先放暑假,對仔女會過嚟幫手,我個女好鍾意小朋友,會喺度做助教,帶啲小朋友去洗手、抹枱同刨鉛筆。」又開心透露一對仔女將來的志願是做老師,笑言有人繼承其衣鉢。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!