掃呢頁CODE去手機

2016年7月28日 星期四

【陳冠希代女出頭?】羞辱林志玲 王菲戰友邱瓈寬怒轟EDC:見你一次打你一次! __,志玲,王菲,陳冠希,林志玲,

陳冠希噚晚喺微博貼圖,辱罵林志玲,用字相當不堪入目,但奇就奇在兩人根本從未合作,故今次事件令人摸不著頭腦。有傳事件涉及陳冠希嘅國產/前人妻model女友秦舒培,版本有二,其一係傳出林志玲曾背地裏議論秦舒培,令陳冠希大怒,但林志玲噚晚深夜回覆《台蘋》時,更鄭重否認。(新聞連結:http://bit.ly/2aa2YMF)另一版本係,有傳林志玲同秦舒培嘅model好友兼閨蜜何穗,出席大陸某綜藝節目時鬧 ...




其他影片:>>






陳冠希噚晚喺微博貼圖,辱罵林志玲,用字相當不堪入目,但奇就奇在兩人根本從未合作,故今次事件令人摸不著頭腦。有傳事件涉及陳冠希嘅國產/前人妻model女友秦舒培,版本有二,其一係傳出林志玲曾背地裏議論秦舒培,令陳冠希大怒,但林志玲噚晚深夜回覆《台蘋》時,更鄭重否認。(新聞連結: http://bit.ly/2aa2YMF )另一版本係,有傳林志玲同秦舒培嘅model好友兼閨蜜何穗,出席大陸某綜藝節目時鬧不和,陳冠希係代女友個閨蜜出頭!陳冠希喺微博謾罵,稱林志玲係「婊子」、「醜陋至極」,仲暗示佢靠某種關係上位,引起網民撻伐。王菲戰友、與林志玲相識多年嘅導演邱瓈寬(寬姐)亦睇唔過眼,打過俾陳冠希嘅經理人,但對方冇聽電話。寬姐忍唔住鬧爆陳冠希:「會不會是駭客入侵?怎麼可能會有這種離譜的事。如果真是本人⋯告訴你台灣藝人沒那麼好欺負⋯何況是志玲!從未與人結怨!那你不要再出現在台灣!!!我保證見你一次打你一次!幹!!!」

與林志玲相交多年的邱瓈寬,接受《台蘋》訪問時怒斥陳冠希:「告訴你台灣藝人沒那麼好欺負⋯何況是志玲!從未與人結怨!那你不要再出現在台灣!!!我保證見你一次打你一次!X!!!」 陳冠希微博 陳冠希微博
傳說中的關鍵人物—大陸模特兒何穗 (微博圖片) 保持好心情的林志玲暫未更新微博 成功喺微博洗版。但又唔見陳冠希喺FB寫喎!閱讀對象係邊個、想博邊啲人關注同吵吵鬧鬧,好明顯啦?

鍾意就快D Share啦!