掃呢頁CODE去手機

2016年7月28日 星期四

囡囡滿歲半 梁 Gi玩嘢送吸塵機 [壹週刊 - 1377] __,梁 Gi,梁詠琪,M1,

識咗半年就答應嫁,幸福就好似賭大細,睇吓大家係咪好似梁Gi咁好運。同你吟一吟囡囡滿歲半 梁Gi玩嘢送吸塵機點先算幸福?真係千言萬語都講唔完,不過,只要一張相,就可以!大家睇吓梁詠琪,幸福,可以係咁。早排飛咗去台灣五日做新歌同處女監製電影《泡沫之夏》宣傳,跟住就要為入行20年演唱會做準備;唔好講笑!趁未打到嚟,梁Gi爭取時間湊女。一家三口去街街,俾媽咪拖住行得四平八穩嘅Sofia,肥嘟嘟,得意到爆炸 ...


識咗半年就答應嫁,幸福就好似賭大細,睇吓大家係咪好似梁 Gi咁好運。

同你吟一吟

囡囡滿歲半 梁 Gi玩嘢送吸塵機

點先算幸福?真係千言萬語都講唔完,不過,只要一張相,就可以!大家睇吓梁詠琪,幸福,可以係咁。

早排飛咗去台灣五日做新歌同處女監製電影《泡沫之夏》宣傳,跟住就要為入行 20年演唱會做準備;唔好講笑!趁未打到嚟,梁 Gi爭取時間湊女。

一家三口去街街,俾媽咪拖住行得四平八穩嘅 Sofia,肥嘟嘟,得意到爆炸!囡囡下個月尾就足歲半,梁 Gi呢日就買咗個適合 18個月,或以上小朋友玩嘅 Roll'n Pop Vacuum俾個女。

介紹係咁講的,推下推下,對小朋友嘅想像力、活動力同體力都有幫助。真犀利!

望住盒迷你吸塵機,梁 Gi笑到自己都想玩埋一份咁。

下個月先滿一歲半嘅 Sofia,睇落似兩歲半,行得不知幾穩陣。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!