掃呢頁CODE去手機

2016年8月19日 星期五

疑似宋喆私人微博曝光:兒子必須給我 __,

係真係假都好,又會有咁多私人相流出嘅?內地藝人王寶強指太太馬蓉同自己嘅經理人宋喆有「婚外不正當兩性關係」,因此同結婚七年嘅馬蓉搞離婚。事件爆出後,網民隨即迅速展開人肉搜尋,希望從中搵到任何蛛絲馬迹。呢日,有網友搵到一個疑似宋喆嘅私人微博帳戶,裏面唔單止有宋喆嘅正面相,仲有馬蓉嘅旅行相,另外更有事件曝光後嘅心情紀錄,例如:「不是不爆,時候未到」、「清者自清,终有一天會有真相的」、「準備打官司」、「不 ...


係真係假都好,又會有咁多私人相流出嘅?

內地藝人王寶強指太太馬蓉同自己嘅經理人宋喆有「婚外不正當兩性關係」,因此同結婚七年嘅馬蓉搞離婚。事件爆出後,網民隨即迅速展開人肉搜尋,希望從中搵到任何蛛絲馬迹。呢日,有網友搵到一個疑似宋喆嘅私人微博帳戶,裏面唔單止有宋喆嘅正面相,仲有馬蓉嘅旅行相,另外更有事件曝光後嘅心情紀錄,例如:「不是不爆,時候未到」、「清者自清,终有一天會有真相的」、「準備打官司」、「不用你起訴,也不會多要你一分錢,但兒子必須給我」、「終於讓你擺脫痛苦」等字句,再度引嚟王寶強兒子身世之謎嘅揣測。

不過,亦有唔少網友質疑該微博帳戶嘅真確性,認為宋喆喺呢個風頭火勢嘅時候,唔會咁大膽喺網上蒲頭,所以網友推測係咪有人專登偽冒宋喆發文。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!