掃呢頁CODE去手機

2016年8月31日 星期三

有意離巢遭雪藏 周柏豪冇新歌派台 __,柏豪,周柏豪,

周柏豪雖然依家冇歌出,但佢有好多影視作品。男神周柏豪將拍攝無綫電視劇《使徒行者2》,表面是開多瓣殺入電視圈,但有傳柏豪因拒續約華納而遭雪藏,由年初至今仍未有新歌出爐,歌唱事業陷入冰封狀態。柏豪本身已簽約蕭定一的經理人公司旗下,據知同門師兄張智霖(Chilam)亦快將約滿Neway,老闆阿一即有意為「一哥」Chilam全力打造音樂事業,度身訂造開新Label,更「肥水不流別人田」將柏豪和雨僑等安排於 ...


周柏豪雖然依家冇歌出,但佢有好多影視作品。

男神周柏豪將拍攝無綫電視劇《使徒行者2》,表面是開多瓣殺入電視圈,但有傳柏豪因拒續約華納而遭雪藏,由年初至今仍未有新歌出爐,歌唱事業陷入冰封狀態。柏豪本身已簽約蕭定一的經理人公司旗下,據知同門師兄張智霖(Chilam)亦快將約滿Neway,老闆阿一即有意為「一哥」Chilam全力打造音樂事業,度身訂造開新Label,更「肥水不流別人田」將柏豪和雨僑等安排於新Label旗下,成為樂壇新勢力。

轉投公仔箱

然而華納得聞柏豪有意離巢即觸動神經,決定不幫柏豪造歌,令柏豪由年初至今「零」新歌派台,完全在「冰封」狀態,今年成績大有機會「交白卷」。而經理人公司為力保柏豪人氣,除密密拍電影,近日更成功為柏豪接拍無綫重頭劇《使徒行者2》,為柏豪開拓公仔箱市場「棄歌投劇」。日前柏豪出席活動,被問到是否放棄唱歌?他說:「我爭錄音期爭到嘔!(傳你被華納雪藏先拍劇?)邊有雪唔雪,同唱片公司傾緊合約,下年先完。(續約成數?)答唔到,總之公司好錫我。」

阿一否認柏豪被華納雪藏

至於阿一則否認柏豪被華納雪藏:「我哋係一個一家便宜三家着嘅方案,因為我哋剩係想做音樂內容,發行方面會交畀華納做,大家傾緊合約。」而華納發言人表示:「同柏豪傾緊好多合作可能性,但暫時不便透露。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!