掃呢頁CODE去手機

2016年8月16日 星期二

【又要勞煩關公】蘇施黃節目評港隊衣著「呢啡」 稱港乒黃鎮廷做「茂利」 __,蘇施黃,

奧運,0依家全世界人都有留意嘅盛事,好多節目,無論電台、電視都會講下,支持下運動員,而噚日蘇施黃喺佢嘅節目入面,都有講到奧運,其中有一段,就講到香港乒乓波運動員黃鎮廷。蘇施黃喺節目入面話:「可唔可以俾我講香港件衫先,真係忟忟地,咁香港打乒乓波,係藍色嘅poloshirt,你睇下呢條「茂利」叫咩名?(拍擋答黃鎮廷。)你睇佢「呢啡」到呢,嗰個polo呢嗰啲鈕呢,我着poloshirt就一定扣最底嗰粒鈕 ...




其他影片:>>






奧運,0依家全世界人都有留意嘅盛事,好多節目,無論電台、電視都會講下,支持下運動員,而噚日蘇施黃喺佢嘅節目入面,都有講到奧運,其中有一段,就講到香港乒乓波運動員黃鎮廷。蘇施黃喺節目入面話:「可唔可以俾我講香港件衫先,真係忟忟地,咁香港打乒乓波,係藍色嘅polo shirt,你睇下呢條「茂利」叫咩名?(拍擋答黃鎮廷。)你睇佢「呢啡」到呢,嗰個polo呢嗰啲鈕呢 ,我着polo shirt就一定扣最底嗰粒鈕,底下嗰粒一定要扣,呢個係着polo shirt唔「呢啡」嘅表現,因為係咁先靚啲,呢個啊咩,黃鎮廷呢,佢係全部「啡」開晒,真係肉酸到呢,可唔可以教下佢哋點著啲uniform呢?」節目出街之後,前香港專業劍擊運動員李忠民喺facebook,寫咗一封公開信俾蘇施黃,內容如下:「致蘇絲黃的公開信

剛才閣下在電台的言論,本人有以下意見:

1. 黃鎮廷是香港的精英運動員,並不是閣下口中的 『茂里』!

2. 運動員在比賽時 Polo Shirt 有沒有扣鈕,並非值得閣下批評的地方,有沒有想過可能是在比賽期間鬆掉?

3. 你不明白單車衣在風阻及工用上設計,請勿隨便批評!

4. 請尊重所有運動員! 不論國家及地區!

5. 請閣下好好了解ㄧ下體育,之後才作出批評,以免誤導聽衆!

資深體育評述員,前香港奧運代表

李忠民」之後都引嚟好多網民留言話:「呢個主持好差勁,又無禮貎,做訪問咁多次最差係佢,吾明點解仲有人聽佢節目!」而體育新聞記者姚雋彥都有留言:「唔係把聲嘈就大哂,撐。」

除咗阿蘇講嘢係咁之外,有份主持奧運節目嘅陳百祥,被批評佢講奧運講到好似講馬咁,噚日佢出席活動嘅時候話:「我只是普通人,普通人睇賽跑,講吓跑手跑內檔又如何?我覺得沒有問題,不喜歡看我可以睡覺,可以不看我!不過這對我一點傷害也沒有,我是服務觀眾,並非服務專業人士!」

蘇施黃喺節目中節目,話黃鎮廷着polo shirt唔扣鈕。 前香港專業劍擊運動員李忠民喺facebook,寫咗一封公開信俾蘇施黃。(李忠民facebook圖片) 體育新聞記者姚雋彥都有留言。(李忠民facebook圖片)

鍾意就快D Share啦!