掃呢頁CODE去手機

2016年8月10日 星期三

閃嫁李冠峰 Celia K.準備做媽咪 __,李冠峰,Celia K.,

恭喜晒。因拍過電影《一路向西》而為人所熟悉的陳靜(DaDa)師妹CeliaK.(郭穎兒)於社交網站晒婚戒報喜宣布將嫁文詠珊舊愛李冠峰,CeliaK.寫到:「一切都發生很快,幸福就是這樣,很難去捉住時間,說來就來。是的,我突然就嫁了!」CeliaK.更以人妻形容自己,甜蜜滿瀉!拍拖年幾就結婚CeliaK.與李冠峰拍拖一年,一直都甜蜜滿瀉,經常在網上晒愛,兩人更一起搞手袋生意,情侶檔拍住上搵錢!今日, ...


恭喜晒。

因拍過電影《一路向西》而為人所熟悉的陳靜(DaDa)師妹Celia K.(郭穎兒)於社交網站晒婚戒報喜宣布將嫁文詠珊舊愛李冠峰,Celia K.寫到:「一切都發生很快,幸福就是這樣,很難去捉住時間,說來就來。是的,我突然就嫁了!」Celia K.更以人妻形容自己,甜蜜滿瀉!

拍拖年幾就結婚

Celia K.與李冠峰拍拖一年,一直都甜蜜滿瀉,經常在網上晒愛,兩人更一起搞手袋生意,情侶檔拍住上搵錢!今日,兩人更將甜蜜指數上升無限級,Celia K.於IG上載婚照宣布「嫁人了!」相片中,兩人穿上禮服笑到見牙唔見眼,齊齊舉起左手大騷無名指上的婚戒,Celia K.更以「人妻」來形容自己,《東網》記者致電Celia K.恭喜,她亦大方承認上月已註冊,但因她不想太高調,所以註冊一事,非常低調,她謂:「註冊嗰日只係請咗雙方家長、摯親到場,連攝影師都無請,好多相都係自拍。」談到簽紙一刻,向來硬淨的她,直言沒有激動亦沒有哭,只是有些蝦碌,她笑言:「我講嘢一向都好快,宣讀誓詞讀名嘅時候,一度窒一窒。」既然決定低調處理婚事,何解又突然公開宣布結婚?她謂:「因為我哋決定會擺酒,所以咪放相公布喜訊。」

Celia K.之後講述求婚經過:「今年六月底,我哋拍拖一周年,佢送咗999支玫瑰畀我,之後兩日,我哋返屋企時,佢用遙控較暗啲燈,再送花同跪地向我求婚。」難得找到一個疼錫自己的人,Celia k.也不猶疑,答應了婚事,她直言:「幸福既然來到,就好好把握,依家搵到個啱嘅就結婚。」

老公戒夜蒲

問到李冠峰有甚麼優點令她心動,她笑言:「佢嘅優點係冇缺點,同埋最重要係,搵到一個肯為自己改變嘅人係好難得,佢好迎合我嘅生活模式,唔再出夜街,戒夜蒲,食嘢亦好健康,充滿正能量,個人好正面,經常發放正能量,同佢一齊,好着數。」

婚後不設防 準備做媽咪

拍拖一年便閃婚,令人會聯想到是否有喜,她笑言:「唔係,不過,依家都會不設防,隨時準備做媽咪。因為啱啱結婚,依家有人叫我李太,我都未必第一時間可以反應過嚟。」

而一向低調很少接受媒體訪問的李冠峰,為了太太也破例接受了簡單的訪問,談到結婚的感受,他直言:「多謝大家關心,我已經搵到生命中最重要嘅人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!