掃呢頁CODE去手機

2016年9月28日 星期三

蕭正楠強姦陳自瑤:擔心王浩信睇到驚 __,王浩信,蕭正楠,正楠,陳自瑤,

蕭正楠話佢要喺戲中強姦陳自瑤,佢仲擔心自瑤老公王浩信(紅圈)會睇到驚,認真尷尬。藝人蕭正楠在將軍澳出席myTVSUPER《巾幗梟雄之諜血長天》「解禁響天下」記者會,謝雪心劇中飾演蕭正楠的奶媽,謝雪心笑謂蕭正楠是飲她的奶水長大。司儀取笑蕭正楠:「我以為你飲翠如嘅!」蕭正楠尷尬笑言:「記者會原本好地地,突然間令人好不安。」為拍戲唔尷尬蕭正楠透露在劇中獸性大發,與陳自瑤演夫婦,但BB死後令他失去常性,更 ...




其他影片:>>






蕭正楠話佢要喺戲中強姦陳自瑤,佢仲擔心自瑤老公王浩信(紅圈)會睇到驚,認真尷尬。

藝人蕭正楠在將軍澳出席myTV SUPER《巾幗梟雄之諜血長天》「解禁響天下」記者會,謝雪心劇中飾演蕭正楠的奶媽,謝雪心笑謂蕭正楠是飲她的奶水長大。司儀取笑蕭正楠:「我以為你飲翠如嘅!」蕭正楠尷尬笑言:「記者會原本好地地,突然間令人好不安。」

為拍戲唔尷尬

蕭正楠透露在劇中獸性大發,與陳自瑤演夫婦,但BB死後令他失去常性,更強姦陳自瑤,問蕭正楠可擔心王浩信看到強姦戲?他說:「擔心佢老公睇到都驚,都尷尬,同王浩信都熟,唔熟就唔使理啦,哈哈。(怕唔怕女友黃翠如唔鍾意?)拍嗰陣都未識佢,大家都為角色,拍嗰陣女仔都唔尷尬,我又何必尷尬,咪埋對眼唔理。」

角色逢人都姦

蕭正楠自言劇中角色逢人都姦,還有胡杏兒受害,他說:「講我角色充滿獸性,除咗食就係強姦,好重口味。(擔心影響形象?)唔怕,做戲又唔係真,以前黃秋生、湯鎮業都有唔少強姦戲,我之前未做過呢類戲,好嘅演員係需要經歷,但唔想再演,因為拍攝過程,我哋仲攰過女仔,角色經常咆哮,花好多體力,拍完需要時間抽離角色。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!