掃呢頁CODE去手機

2016年9月25日 星期日

衛蘭:衛蘭佩服爸爸溝到女:佢女友仲細我一年 __,衛蘭,

世伯勁呀!歌手衛蘭、妹妹衛詩、父親及爸爸女友一同欣賞演唱會,記者讚她的爸爸很年輕,她笑說:「因為音樂,佢有打band彈結他,所以後生啲,依家59歲!(同佢女友熟唔熟?)都熟,佢女友好細個,仲細我一年(衛蘭34歲),不過我問過daddy,佢話唔會結婚,其實我好佩服佢咁老仲溝到女。」衛蘭又透露現時忙於巡迴演唱會,亦有一直減肥,現時採取健康瘦身法,就是不做太劇烈的運動,和吃少肉多菜,試過一次過減了很多磅 ...




其他影片:>>






世伯勁呀!

歌手衛蘭、妹妹衛詩、父親及爸爸女友一同欣賞演唱會,記者讚她的爸爸很年輕,她笑說:「因為音樂,佢有打band彈結他,所以後生啲,依家59歲!(同佢女友熟唔熟?)都熟,佢女友好細個,仲細我一年(衛蘭34歲),不過我問過daddy,佢話唔會結婚,其實我好佩服佢咁老仲溝到女。」

衛蘭又透露現時忙於巡迴演唱會,亦有一直減肥,現時採取健康瘦身法,就是不做太劇烈的運動,和吃少肉多菜,試過一次過減了很多磅,但最後反彈,所以現在決定慢慢減。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!