掃呢頁CODE去手機

2016年9月25日 星期日

懷孕6個月!趙哲妤爆喊:我依家係單身 __,趙哲妤,

咁突然?!前中國小姐趙哲妤(Uny)於尖沙咀出席活動,穿上貼身背心裙現身,見她忽然凸肚,記者問是否要恭喜她?她表示:「似唔似呀,我都唔識答,好耐都冇唔方便啦,都有半年,因為一路工作緊。(係身體有事?)身體好好,每個月都有Check,適當時侯再講。(另一半唔畀講?)要問清楚佢。」問到是否與男友有計劃結婚?Uny表示:「從來冇計劃過結婚同有BB,覺得呢啲離我好遠。(男友唔肯結婚?)冇講過呢個問題,自己 ...


咁突然?!

前中國小姐趙哲妤(Uny)於尖沙咀出席活動,穿上貼身背心裙現身,見她忽然凸肚,記者問是否要恭喜她?她表示:「似唔似呀,我都唔識答,好耐都冇唔方便啦,都有半年,因為一路工作緊。(係身體有事?)身體好好,每個月都有Check,適當時侯再講。(另一半唔畀講?)要問清楚佢。」

問到是否與男友有計劃結婚?Uny表示:「從來冇計劃過結婚同有BB,覺得呢啲離我好遠。(男友唔肯結婚?)冇講過呢個問題,自己都好遲先發現。(準備做未婚媽媽?)就算係,結婚時都冇S字身形,之後再安排,加上有工作,嚟緊都要飛,仲煩緊工作點處理。(同男友傾過點照顧BB?)朋友同屋企人都有問,自己由細到大都冇離開屋企,去寄宿學校都係一段好短時間,未知點樣做。(打算自己承擔?)要問男方。」

Uny一直對懷孕一事支吾以對,又表示要問另一半是否可以公布,根據她的講法,現時已懷有六個月身孕!加上Uny於五月時曾表示已與男友分手,再追問到分手一事?Uny突然爆喊,流住兩行眼淚坦承懷孕:「唔知,我依家係單身,冇諗過搵人負責任,我啲朋友4個月就知,自己到呢個時侯先發現,預產期係12底到1月頭,仲諗緊搬唔搬走,屋企裝修緊,屋企人唔信,冇人理。(要生咗B先信你?)到時就會信。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!