掃呢頁CODE去手機

2016年9月18日 星期日

莊思明:正印莊思明寸龔嘉欣:楊明只同我度蜜月 __,莊思明,楊明,鍾嘉欣,嘉欣,思明,李嘉欣,龔嘉欣,

莊思明(右圖右)話佢相信如果楊明去度蜜月,都只係會同佢去。無綫藝人楊明同龔嘉欣以前都曾經傳過緋聞,不過佢哋一直話大家係「兄弟」情,日前佢哋孖住出埠撞正記者,當時龔嘉欣突然好緊張咁爆咗句:「唔好話我哋度蜜月呀!」聽落其實幾無厘頭㗎!Fans叫嘉欣搶楊明事後,有Fans就話佢兩個好襯,叫嘉欣喺莊思明(楊明女友)手中搶楊明,不過亦有Fans覺得嘉欣擺明係博宣傳,搵嚟搞。不過嘉欣呢次向思明「挑機」,問到思 ...


莊思明(右圖右)話佢相信如果楊明去度蜜月,都只係會同佢去。

無綫藝人楊明同龔嘉欣以前都曾經傳過緋聞,不過佢哋一直話大家係「兄弟」情,日前佢哋孖住出埠撞正記者,當時龔嘉欣突然好緊張咁爆咗句:「唔好話我哋度蜜月呀!」聽落其實幾無厘頭㗎!

Fans叫嘉欣搶楊明

事後,有Fans就話佢兩個好襯,叫嘉欣喺莊思明(楊明女友)手中搶楊明,不過亦有Fans覺得嘉欣擺明係博宣傳,搵嚟搞。不過嘉欣呢次向思明「挑機」,問到思明有冇嬲?佢就話:「我知道佢出埠,唔止佢兩個,仲有其他人,佢一半工作一半私事,私事係乜唔方便講,同埋我相信如果楊明去度蜜月,都只係會同我去!」

嘩!「正印」果然口氣唔同,霸氣十足。問思明會唔會覺得嘉欣向佢「挑機」,佢就透露平時見到嘉欣都有傾偈,亦唔覺得嘉欣向佢挑戰,只係一啲瘋狂Fans睇電視劇睇得太投入啫!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!