掃呢頁CODE去手機

2016年9月11日 星期日

意外出局!無業梁裕恆恨闖娛樂圈 __,梁裕恆,

梁裕恆到底最終可唔可以入到行呢?《2016香港先生選舉》今晚誕生最後四強,其中一直被視為大熱的「爆肌消防員」3號梁裕恆(Flow)竟意外出局,令大家一地眼鏡碎。Flow事後受訪時,坦言於比賽中尚未向大家展示到其內心一面,但就指在跳舞方面已贏到自己。已辭去消防員的Flow,坦言渴望入行,但表示要視乎公司安排:「我想要知名度,我嘅終極目標係興建孤兒院。」而港男最後四強人選為1號鍾君揚、4號黎振燁、5號 ...




其他影片:>>






梁裕恆到底最終可唔可以入到行呢?

《2016香港先生選舉》今晚誕生最後四強,其中一直被視為大熱的「爆肌消防員」3號梁裕恆(Flow)竟意外出局,令大家一地眼鏡碎。

Flow事後受訪時,坦言於比賽中尚未向大家展示到其內心一面,但就指在跳舞方面已贏到自己。已辭去消防員的Flow,坦言渴望入行,但表示要視乎公司安排:「我想要知名度,我嘅終極目標係興建孤兒院。」

而港男最後四強人選為1號鍾君揚、4號黎振燁、5號胡㻗及9號丁子朗。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!