掃呢頁CODE去手機

2016年10月15日 星期六

10130107冷血小巴撞死修路工:撞死修路工:冷血司機帶署 遺孀指於事無補 __,

小巴司機(左)被帶署助查,死者遺孀呼籲檢討修路工人安全。(林兆崙/文健雄攝)九龍塘窩打老道天橋前日發生的奪命車禍,42歲修路工人譚權慰慘被小巴撞死,小巴司機不顧而去。警方至今午2時許,在羅湖出入境管制站拘捕一名姓許(60歲)男子。據悉,有人曾有不小心駕駛及衝紅燈的交通違例記錄,居於上水區。譚妻得知疑犯落網後,覺得總算還丈夫一個公道,但也是於是無補,因與丈夫已天人永隔「已經返唔到轉頭」。她又認為,涉 ...




其他影片:>>






小巴司機(左)被帶署助查,死者遺孀呼籲檢討修路工人安全。(林兆崙/文健雄攝)

九龍塘窩打老道天橋前日發生的奪命車禍,42歲修路工人譚權慰慘被小巴撞死,小巴司機不顧而去。警方至今午2時許,在羅湖出入境管制站拘捕一名姓許(60歲)男子。據悉,有人曾有不小心駕駛及衝紅燈的交通違例記錄,居於上水區。

譚妻得知疑犯落網後,覺得總算還丈夫一個公道,但也是於是無補,因與丈夫已天人永隔「已經返唔到轉頭」。她又認為,涉事小巴司機應「出嚟正面交代,承受返自己嘅錯」,又指:「你(小巴司機)驚我畀時間你,但你驚完就要面對」。

譚妻表示,丈夫突然離世,她與3名兒子均感傷心,她指:「佢係好爸爸好老公……就係佢人品好、勤力、顧家所以嫁畀佢,佢好疼錫啲仔,孤寒自己闊佬啲仔」。譚妻又擔心兒子能否承受喪父之痛,她指:「個大仔已經13歲開始懂事,佢日日返嚟都喊,3個仔無咗老竇,心靈上補唔到,就算我撐到,3個小朋友都唔知撐唔撐到」。

另外,譚妻呼籲小巴公司在聘任司機時,應仔細留意及考慮他們的背景,又認為路政署應檢討是否有足夠措施,保障修路工人的安全。她稱:「我為嗰啲為社會、為市民服務嘅修路工人感到驕傲,佢哋可能學歷唔高,但要日曬雨淋工作,值得有個安全嘅工作環境!……佢(丈夫)賺錢唔多,但當佢話呢條橋或呢條路佢有份整,我都好驕傲,我無後悔嫁畀佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!