掃呢頁CODE去手機

2016年10月28日 星期五

【群星到賀】關禮傑開派對慶祝結婚26年 __,關禮傑,

恭喜!恭喜!藝人關禮傑唔經唔覺同太太Anna已經結婚26年,為咗紀念呢個日子,尋晚關禮傑就喺太太有份投資嘅西餐廳搞咗個Party,廣邀好友齊齊慶祝,當中包括徐子珊、黃日華、林子善及陸詩韻等,孫耀威就同女友陳美詩一齊出席,相反鄭嘉穎就獨自現身未見女友陳凱琳蹤影。關禮傑同太太Anna成晚都好似孖公仔咁大晒恩愛,真係睇見都令人羡慕!而有份出席嘅陸詩韻喺微博留言祝賀:「高興出席並慶祝關禮傑(傑哥)&Ann ...


恭喜!恭喜!

藝人關禮傑唔經唔覺同太太Anna已經結婚26年,為咗紀念呢個日子,尋晚關禮傑就喺太太有份投資嘅西餐廳搞咗個Party,廣邀好友齊齊慶祝,當中包括徐子珊、黃日華、林子善及陸詩韻等,孫耀威就同女友陳美詩一齊出席,相反鄭嘉穎就獨自現身未見女友陳凱琳蹤影。

關禮傑同太太Anna成晚都好似孖公仔咁大晒恩愛,真係睇見都令人羡慕!而有份出席嘅陸詩韻喺微博留言祝賀:「高興出席並慶祝關禮傑(傑哥)& Anna姐姐的26週(周)年結婚紀念宴,兩個人一起走過26個年頭絕對不是容易的事,祝Eddie & Anna繼續甜甜蜜蜜,有無限個26年️~席上遇見很久不見的朋友,enjoyable night~」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!