掃呢頁CODE去手機

2016年10月17日 星期一

34D何洛沂情迷西裝:鍾意人斯文溫柔! __,何洛沂,

何洛沂話自己抵唔住「制服誘惑」!擁有34D巨胸的寫真模特兒何洛沂(Ashley),是今期《東網Baby》「索女玩曬」系列主角。單身的Ashley大談擇偶條件,並自爆最抵受不住「制服誘惑」,故對西裝男情有獨鍾:「我覺得着西裝嘅男仔好有魅力,大隻佬我都好欣賞,但唔係我杯茶,我比較鍾意人斯文溫柔!」Ashley雖然來自屋邨,但她的心願並非要嫁有錢人,想知道當中原因,記得星期三晚黐實《東網巨星》App及《 ...




其他影片:>>






何洛沂話自己抵唔住「制服誘惑」!

擁有34D巨胸的寫真模特兒何洛沂(Ashley),是今期《東網Baby》「索女玩曬」系列主角。單身的Ashley大談擇偶條件,並自爆最抵受不住「制服誘惑」,故對西裝男情有獨鍾:「我覺得着西裝嘅男仔好有魅力,大隻佬我都好欣賞,但唔係我杯茶,我比較鍾意人斯文溫柔!」Ashley雖然來自屋邨,但她的心願並非要嫁有錢人,想知道當中原因,記得星期三晚黐實《東網巨星》App及《東網》喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!