掃呢頁CODE去手機

2016年10月18日 星期二

陳十三47歲生日 萬綺雯由頭錫落嘴 __,陳十三,萬綺雯,

萬綺雯同陳十三只係識咗4日就決定結婚,婚後多年依舊恩愛。要講圈中恩愛夫婦,除咗劉青雲同郭譪明成日放閃之外,其實女星萬綺雯(蚊蚊)同丈夫陳十三都一樣糖黐豆,恩愛到暈,就連玩微博都要用埋同一個戶口!想當年喺亞視神劇《我和殭屍有個約會》系列蚊蚊晒長腿迷倒唔少男士外,同時跟擔任幕後嘅陳十三極速撻着,只係拍拖四日就決定結婚,四個月後即在2000年註冊,全程快過打針!閃婚後蚊蚊同陳十三一於結婚當拍拖,到依家都 ...


萬綺雯同陳十三只係識咗4日就決定結婚,婚後多年依舊恩愛。

要講圈中恩愛夫婦,除咗劉青雲同郭譪明成日放閃之外,其實女星萬綺雯(蚊蚊)同丈夫陳十三都一樣糖黐豆,恩愛到暈,就連玩微博都要用埋同一個戶口!想當年喺亞視神劇《我和殭屍有個約會》系列蚊蚊晒長腿迷倒唔少男士外,同時跟擔任幕後嘅陳十三極速撻着,只係拍拖四日就決定結婚,四個月後即在2000年註冊,全程快過打針!

閃婚後蚊蚊同陳十三一於結婚當拍拖,到依家都似熱戀一樣咁甜蜜,繼早前單立文同胡蓓蔚喺巴黎鐵塔下慶祝廿載情後,尋日(十七日)陳十三嘅四十七歲生日,蚊蚊同陳十三都去咗巴黎鐵塔......補充,係澳門嗰個巴黎鐵塔下浪漫放閃,兩個嘴嘟嘟作狀錫錫!之後蚊蚊同陳十三返酒店繼續溫馨,陪老公切生日蛋糕嘅蚊蚊,非常肉緊同老公錫錫,錫完老公個嘴,又錫埋個頭,之後更作狀咬老公個頭,既溫馨又搞笑!蚊蚊喺微博晒相兼留言:「超傻!生日快樂,祝你...... Love you.」

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!