掃呢頁CODE去手機

2016年10月21日 星期五

天氣:追風友海旁影相打卡 扶老攜幼惹批評 __,

颱風來襲,理應找個安全的地方「避風」,但有市民就選擇出外「追風」。颱風「海馬」襲港,部分市民無懼岸邊巨浪到海邊追風。東網記者現場所見,在西環海旁有不少人專程到來影相「打卡」,有部分人更加帶同小朋友前來。其中一名市民表示:「想自己多啲體驗呢啲風,平時喺新聞度睇,覺得啲風無想像中咁大,但落咗嚟感受之後,覺得真係好大風。」亦有人山長水遠從屯門到西環睇浪稱:「第一次嚟,之前都喺屯門睇。唔會太擔心,之前都有 ...




其他影片:>>






颱風來襲,理應找個安全的地方「避風」,但有市民就選擇出外「追風」。

颱風「海馬」襲港,部分市民無懼岸邊巨浪到海邊追風。東網記者現場所見,在西環海旁有不少人專程到來影相「打卡」,有部分人更加帶同小朋友前來。

其中一名市民表示:「想自己多啲體驗呢啲風,平時喺新聞度睇,覺得啲風無想像中咁大,但落咗嚟感受之後,覺得真係好大風。」亦有人山長水遠從屯門到西環睇浪稱:「第一次嚟,之前都喺屯門睇。唔會太擔心,之前都有個颱風都好勁,我哋都出去睇。」

但有網民就批評他們不負責任,不但置自己安危於不顧,如果一旦出意外,更可能要出動救援人員協助。

---------------------------------

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊,快啲click入「聲大夾樂」專頁:

http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!