掃呢頁CODE去手機

2016年10月7日 星期五

「筍盤」疊水馬國明再買豪宅 __,馬國明,

馬國明有豪宅揸手,果然嗒得杯雪糕落!
「筍盤」疊水馬國明再買豪宅向來與「阿妹」唐詩詠關係甚好的馬國明,傳過緋聞之餘,更不時牽涉入與洪永城的三角關係中,那邊廂有指馬國明與洪永城於楊怡婚宴中碰杯「辣着」,這邊廂詩詠亦好識做,即時護郎指自己會隨時閃婚,給洪永城大派定心丸,不過馬國明都毫不示弱,最近以二千萬買入太古城複式單位,更揚言有意再入單位,凸顯其超然「筍盤」地位。馬國明有豪宅揸手,果然嗒得杯雪糕落!揼本裝修馬國明早前拍攝無綫新劇《降魔的 ...


「筍盤」疊水馬國明再買豪宅

向來與「阿妹」唐詩詠關係甚好的馬國明,傳過緋聞之餘,更不時牽涉入與洪永城的三角關係中,那邊廂有指馬國明與洪永城於楊怡婚宴中碰杯「辣着」,這邊廂詩詠亦好識做,即時護郎指自己會隨時閃婚,給洪永城大派定心丸,不過馬國明都毫不示弱,最近以二千萬買入太古城複式單位,更揚言有意再入單位,凸顯其超然「筍盤」地位。

揼本裝修

馬國明早前拍攝無綫新劇《降魔的》時,透露新居正準備裝修,預計費用不超過一百萬,他說:「我唔係豪裝,上手業主將個空中花園整得幾靚,唔使點搞,慳番一大筆,有限錢!(有豪宅揸手會更多異性埋身?)冇啦,邊有?香港地大把有錢人!」他又揚言雖然樓市回升不少,但有意再於同區買細單位作投資,果真「冤氣鬥豪氣」!

馬國明曾獲唐詩詠餵食蛋糕,關係親密。
  • 馬國明曾獲唐詩詠餵食蛋糕,關係親密。

鍾意就快D Share啦!