掃呢頁CODE去手機

2016年10月10日 星期一

朱智賢拍探險節目驚到喊:我哋會好堅強 __,朱智賢,

Ashley傻豬嚟嘅,唔會有事嘅。藝人麥美恩(Mayanne)、陳婉衡(Alycia)及朱智賢(Ashley)現身機場,準備出發到廣西南寧,拍攝探險節目《天與地》。Alycia以口罩配低胸裝示人,她說:「我唔舒服,感冒,不過我帶咗藥同口罩,唔會傳染佢哋。(有冇帶夠衫?)有,仲有好多零食,可以喺車程中消磨時間。雖然未出發,但我已經有Homesick,感覺有啲Uncomfortable。」Mayann ...




其他影片:>>






Ashley傻豬嚟嘅,唔會有事嘅。

藝人麥美恩(Mayanne)、陳婉衡(Alycia)及朱智賢(Ashley)現身機場,準備出發到廣西南寧,拍攝探險節目《天與地》。

Alycia以口罩配低胸裝示人,她說:「我唔舒服,感冒,不過我帶咗藥同口罩,唔會傳染佢哋。(有冇帶夠衫?)有,仲有好多零食,可以喺車程中消磨時間。雖然未出發,但我已經有Homesick,感覺有啲Uncomfortable。」

Mayanne則令氣氛忽然傷感,她說:「我嚟之前同媽咪傾咗好耐長途電話,因為呢次拍攝的確唔容易,對女仔嚟講亦係一次大考驗,我知道做仔女嘅唔應該令父母擔心,所以都同媽咪傾咗好耐,希望佢理解同唔好太擔心。」

Ashley聽着聽着忽然落淚,她說:「雖然都唔係第一次出Trip,但我都有擔心,有同屋企講低咗啲說話,亦都收到好多朋友發短訊,叫我唔好有損傷,要平平安安咁返嚟,我哋會好堅強,大家放心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!