掃呢頁CODE去手機

2016年10月10日 星期一

【咁講即係有意發展?】讚胡定欣好女仔 陳展鵬:可能係我自己問題 __,定欣,陳展鵬,陳展,胡定欣,

【咁講即係有意發展?】讚胡定欣好女仔陳展鵬:可能係我自己問題33,343建立時間(HKT):101021:07#video_player{width:100%;height:100%;}適中字型較大字型最近陳展鵬同胡定欣傳一齊咗一個月,兩個仲被影到一齊喺車上食糖水,今日佢哋兩個就一齊出席活動,不就唔一齊合照,又唔一齊做訪問,陳展鵬接受訪問時,講番頭先唔一齊合照,佢就話:「都唔知乜事,可能近排合照得 ...


【咁講即係有意發展?】讚胡定欣好女仔 陳展鵬:可能係我自己問題

33,343
建立時間 (HKT): 1010 21:07

最近陳展鵬同胡定欣傳一齊咗一個月,兩個仲被影到一齊喺車上食糖水,今日佢哋兩個就一齊出席活動,不就唔一齊合照,又唔一齊做訪問,陳展鵬接受訪問時,講番頭先唔一齊合照,佢就話:「都唔知乜事,可能近排合照得太多。」咁點解唔一齊做訪問?佢答:「可能公司驚我講錯嘢啦。」講到佢哋兩個嘅感情有冇升溫?佢都係耍太極話:「都係同事。」有冇發展機會?佢就話:「好難答,定欣係好好女仔,可能係我自己問題啫,咁多年我都有好多緋聞,但都係假,可能係我自己多年怪癖,因為太集中精神工作。」當聽到袁偉豪話叫佢哋不妨發展,陳展鵬就大反應:「吓,唔係吖!咁佢都會車定欣,唔通佢又試吓發展咩,以我經驗所得,其實有時呢啲緋聞講得太多會避忌,o依家個個打嚟恭喜我,以為我哋拍拖,其實我覺得keep住工作態度就好,一直都係工作為重,以前都答得太多呢啲問題,令自己尷尬同影響工作狀態,但so far到呢刻嚟講,咁多新聞都係良性,好好彩。」

攝影:沈健程 陳展鵬同胡定欣出席同一個活動,不過二人冇一齊接受訪問。 煎pan話二人關係「都係同事」
胡定欣

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!