掃呢頁CODE去手機

2016年10月14日 星期五

無綫:星級虎爸媽 關詠荷七位碩士生幫女補習 __,無綫,關詠荷,

真係非一般父母!為咗子女能夠成才,圈中唔少父母都會花盡心思及金錢,為子女打造美好學習環境,希望佢哋可以擁有美好前途!關詠荷關詠荷與張家輝育有一女張童(Brittany),有指關詠荷傚發「孟母三遷」,由西貢搬到貝沙灣再搬到名校林立嘅跑馬地,仲特登聘請七位碩士生幫Brittany補習,更安排唔同課外活動好似體操同溜冰,實行要文武雙全!吳君如吳君如為陳可辛誕下女兒陳是知,無論衣食住行樣樣要最好,有指君如 ...


真係非一般父母!

為咗子女能夠成才,圈中唔少父母都會花盡心思及金錢,為子女打造美好學習環境,希望佢哋可以擁有美好前途!

關詠荷

關詠荷與張家輝育有一女張童(Brittany),有指關詠荷傚發「孟母三遷」,由西貢搬到貝沙灣再搬到名校林立嘅跑馬地,仲特登聘請七位碩士生幫Brittany補習,更安排唔同課外活動好似體操同溜冰,實行要文武雙全!

吳君如

吳君如為陳可辛誕下女兒陳是知,無論衣食住行樣樣要最好,有指君如喺屋企同是知講英文,同埋亦會提供有機食物畀是知,希望佢有足夠營養。除此之外,有指君如年花百萬港幣為是知安排唔同興趣班,好似鋼琴等,希望佢可以有多方面發展。而君如為養成女兒紀律,無論返學或放假假期,都要求是知朝早七點起床,養成早睡早起習慣。

歐倩怡

歐倩怡與郭晉安育有一子一女,為力谷大仔郭令山入讀心儀小學,有指喺令山讀幼稚園二年班時,已經幫仔仔安排英文班、溜冰同畫畫等等,最終令仔仔入讀心儀小學。而有指歐倩怡亦報讀多個課程,目的係希望可以在學校面前加印象分,提升仔女入學嘅機會!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!