掃呢頁CODE去手機

2016年10月24日 星期一

欣宜大個女 下次拍拖要男友跪番轉頭 __,欣宜,

個個都有興趣知到底欣宜指嘅舊愛係邊個。歌手鄭欣宜在九展舉行尾場演唱會。欣宜於完騷後受訪,講到在台上喊了九次,她笑言:「我冇數,但好過尋日,其實係軒仔(張敬軒)講嗰番說話我喊得最激動,真係好驚佢嚟唔到,佢特登cancel今日工作嚟撐我,所以好感激佢,嗰日收到佢message話嚟到時我真係喊咗。」講到爸爸鄭少秋很支持她,兩場都來睇,她謂:「佢仲要係自己買飛嚟睇,最sweet係騷前兩星期開始佢每日煲湯我 ...


個個都有興趣知到底欣宜指嘅舊愛係邊個。

歌手鄭欣宜在九展舉行尾場演唱會。欣宜於完騷後受訪,講到在台上喊了九次,她笑言:「我冇數,但好過尋日,其實係軒仔(張敬軒)講嗰番說話我喊得最激動,真係好驚佢嚟唔到,佢特登cancel今日工作嚟撐我,所以好感激佢,嗰日收到佢message話嚟到時我真係喊咗。」講到爸爸鄭少秋很支持她,兩場都來睇,她謂:「佢仲要係自己買飛嚟睇,最sweet係騷前兩星期開始佢每日煲湯我飲,好窩心,尋晚完騷我有聯絡佢,佢話我把聲幾好,頭先佢嚟後台話我今日把聲仲好。」她又笑言在後台很搞笑:「頭先後台爹哋、阿妹、許廷鏗同佢嘅爹哋媽咪都喺度,許廷鏗就話不如我哋兩個family影張相。」

欣宜又謂很不捨得完騷,大讚歌迷反應超好。而講到她在騷上透露跪前男友不要走,對此欣宜表示:「過去呢兩年雖然大家見我好似好順利,但背後有自己面對嘅問題,我覺得要解決呢個問題先可以對得住大家,要勇敢面對問題。」問到所指的舊愛是誰?她謂:「唔講啦。(係咪攝影師?)唔講啦。(大家以為係Mark Ryan?)唔係Mark,多謝大家關心,總之我依家冇事,已經放低咗,預備迎接下一個。(秋官話聽到你咁樣唔舒服?)唔緊要,做大人就係要經歷,下段關係我要係佢跪喺度求我唔好走,所以要專心做好自己,活好每一天,呢個騷係好開始。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!