掃呢頁CODE去手機

2016年10月29日 星期六

【網絡災難】陳子聰無奈病容曝光 超儀:我好憎人post上網分享 __,超儀,陳子聰,何超儀,

何超儀自從丈夫陳子聰康復出院後,已經復工,且笑容再現,但一直未有接受傳媒訪問。今日有周刊刊出超儀獨家專訪承認與徐濠縈冇再聯絡,及獨自承受老爺奶奶同家姐超瓊的訓示。至今午超儀到九龍塘又一城出席NARS活動,終於開腔受訪。超儀稱陳子聰依家身體好好,好多謝家人及醫護人員細心照料,但現階段仍需休養,「唔可以有煩惱,要慢慢Buildup番啲肌肉,因為啲肌肉都冇埋,佢練番啲肌肉之後就可以做番model0架喇。 ...




其他影片:>>






何超儀自從丈夫陳子聰康復出院後,已經復工,且笑容再現,但一直未有接受傳媒訪問。今日有周刊刊出超儀獨家專訪承認與徐濠縈冇再聯絡,及獨自承受老爺奶奶同家姐超瓊的訓示。至今午超儀到九龍塘又一城出席NARS活動,終於開腔受訪。超儀稱陳子聰依家身體好好,好多謝家人及醫護人員細心照料,但現階段仍需休養,「唔可以有煩惱,要慢慢Build up番啲肌肉,因為啲肌肉都冇埋,佢練番啲肌肉之後就可以做番model 0架喇。」超儀又大讚謂老公好叻,戰勝了死神。提到徐濠縈早前泄密相片,超儀說:「我同我老公都唔介意人哋post相嚟分享嘅,我哋嘅立場係分享喜悅,但真係唔明白阿徐點解俾人偷咗張相!」至於阿徐仲係咪朋友?超儀表示其實唔係第一次叫朋友唔好影相0架喇,更講明好怕人哋喺佢屋企影相:「同好憎人post上網分享,因為我覺得互聯網係唔可信嘅!」問超儀那陳子聰是否很介意病容曝光,她稱:「我同老公都好無奈,估到佢(阿徐)係隨便咁post上ig,多手咗。」那麼如今同阿徐是否仍是朋友?超儀謂:「扯到咁遠,一夜係姊妹,一世都係姊妹。」有冇聯絡?「係比較少嘅,但係因為老公嘅關係,只至有番聯絡,因為各有各忙。朋友聯繫嘅機會都好少。」

(攝影:陳俊強) 超儀今日出騷,就話同阿徐一夜係姊妹,一世都係姊妹。
不過早前佢接受周刊訪問就話同阿徐好少聯絡。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!